26. února 2016

pátek, února 26, 2016
24 komentářů štítky

Dorazil mi balíček s novým recenzním výtiskem, na který se opravdu hodně těším.


 Už asi tušíte, že?

 

Je to novinka Dám ti slunce a já jsem na ni fakt zvědavá. Doufám, že to bude super :)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



24 komentářů:

  1. Je vážně krásná :)
    Ať se líbí,já už se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Zatím jsem četla jen chválu, tak snad se mi líbit bude :)

      Vymazat
  2. Kniha má úžasnou obálku na pohlazení - už jsem ji ohmatávala v knihkupectví :D. Tak ať se Ti kniha líbí! :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji hned hladila, když mi dorazila :D Díky!

      Vymazat
  3. Na tuhle knihu se také chystám, přeji, ať se ti líbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji původně chtěla vynechat, ale když jsem se dozvěděla, že tam jsou dvojčata, šla jsem do toho :D Na dvojčata mám nějakou divnou úchylku :D

      Vymazat
  4. Jsem zvědavá na recenzi, snad se ti bude knížka líbit:))

    OdpovědětVymazat
  5. O téhle knížce jsem už hodně slyšela, ale upřímně řečeno ani nevím o čem, asi se po tom budu muset podívat :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  6. Knížka vypadá opravdu hezky. :) Ať se hezky čte! :)

    OdpovědětVymazat
  7. O knize jsem hodně slyšela :) Moc ráda bych si ji někdy přečetla! :) Snad se někdy najde čas :) Má dokonalou obálku. Snad se ti bude líbit, těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný přírůstek :) Opravdu se těším na recenzi, snad mě na knížku nalákáš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že budu mít na co nalákat :D Ale snad se mi bude líbit.

      Vymazat
  9. Páni, mě zrovna dneska také jeden balíček přišel.. :D Užij si knihu a budu se těšit na recenzi! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem zvědavá na tvůj názor na knihu. Já stále vaham, zda do ní jít nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem váhala, nakonec jsem se rozhodla, že ji zkusím, tak snad za to bude stát :)

      Vymazat
  11. Po téhle knize prahnu! Určitě napiš, jak se ti líbíla :)

    OdpovědětVymazat
  12. Knihu som nečítala, ale vyzerá pomerne zaujímavo, takže dúfam, že sa ti bude páčiť :-)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)