2. února 2016

úterý, února 02, 2016
2 komentáře štítky

Úterní meme, které pořádá Should Be Reading. O co se jedná?

  • Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  • Otevřete ji na libovolné stránce.
  •  Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  • Sdílejte název knihy a autora.

První
Kiera Cass

S naší učitelkou jsem si vybudovala něco jako přátelství, když mi dávala lekce navíc, čímž mi nevědomky pomáhala přijít na jiné myšlenky a neřešit pořád jen Maxona a Aspena. (~ str. 9) 

Hledala jsem správná slova, jak mu říct, že si stále přeju, aby ze mě nespouštěl oči, ale jelikož mě nic nenapadlo, vzala jsem ho jednoduše za ruku. (~ str. 70)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



2 komentáře:

  1. První mi přišla v Sobotu,ale musím to vydržet a pustit se do ní až v Březnu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Následuješ nějaký časový harmonogram? :D Já vždycky prostě sáhnu po tom, na co mám největší chuť, což vysvětluje, proč jsem První začala číst až teď. Už několik měsíců se mi válela v knihovně, ale nějak jsem na ni neměla náladu.

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)