15. února 2016

pondělí, února 15, 2016
16 komentářů štítky

 Mám doma další balíček s knihou, na kterou jsem se opravdu hodně těšila!


 Zatím není poznat, o co se jedná... :)


A tady už je! Půlnoční koruna! Jde se na ni :D


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



16 komentářů:

  1. Jeeee, i když jsem Skleněný trůn ještě nečetla a nevím co od toho čekat, strašně závidím... všichni už mají druhý díl, jen já jediná odolávám a šetřím si na léto :D... jsem zvědavá jak dlouho to vydržím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Předevčírem jsem ji dočetla a je super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sice teprve začala, ale rozhodně je to lepší než jednička :)

      Vymazat
  3. Já už si ji fakt musím zajít koupit! :D Pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný přírůstek :) Na Půlnoční korunu mám taky zálusk :) Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je nádherná! :)
    I když jsem původně nechtěla,tak jsem si první díl pořídila na čtečku,tak doufám,že se mi bude aspoň trochu líbit a třeba mě i překvapí :)
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se do téhle série asi budu muset pustit :). Pěkná kniha! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná! Kniha, u které zaujme už skvěle provedený obal :)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)