1. ledna 2017

neděle, ledna 01, 2017
14 komentářů štítky
Knižní shrnutí jsem si čmajzla u Knižního světa.

Prosinec je u konce a já jsem tu s dalším Knižním shrnutím, kde pěkně shrnu, jaké knihy jsem to vlastně v posledním měsíci přečetla a jak si u mě jednotlivé knihy stály. V prosinci jsem měla ve škole zápočty, takže jsem v první polovině měsíce nepřečetla ani prd, ale během vánočních prázdnin jsem se do toho pěkně obula a vynahradila si to.

Počet přečtených knih: 7

Celkový počet přečtených stránek: 2578

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo, Fantom Print


Autor měsíce: Že já vždycky čtu svoje oblíbené autory najednou! Proč to dělám? Ach jo! Ilona Adrews i John Flanagan jsou naprosto boží, ale tentokrát prostě nemůžu jinak a musím je upozadit. Protože za to, co provedla s Královnou stínů, si tento titul zaslouží jedině Sarah J. Maas!

Kniha měsíce: Stejný problém jako u autora měsíce. Všechny knihy od těchto tří autorů byly naprosto dokonalé, ale i tentokrát to prostě vyhraje Sarah a její Královna stínů. Protože to je snad ta nejlepší kniha, jakou jsem za rok 2016 přečetla!


Nejhorší kniha měsíce: Hmmm, asi Projekt Alfa, ale to jen proto, že ty ostatní knihy se mi líbily víc, rozhodně tím neříkám, že by ta kniha byla špatná.
 
Mužská postava měsíce: Kruci!!! Tohle se nedá, musím si zakázat číst ve stejném měsíci knihy od více svých oblíbených autorů! Ne, tady si tentokrát opravdu nevyberu, miluju Jeřába Bělotrna z Královny stínů i Currana Lennarta z Kate Daniels, takže se o tento post budou zkrátka dělit spolu.

 
Ženská postava měsíce: Kate Daniels ze stejnojmenné série. Celaena Sardothien (nebo taky Aelin Galathynius) z Královny stínů jí sice šlape na paty, ale zatím si Kate ještě udržuje náskok, takže vítězí.


Záporák měsíce: Asi král Adarlanu z Královny stínů. To je takový h*jzl, že se mu snad nemůže rovnat ani Roland z Kate Daniels, i když to je taky zmetek za všechny prachy...

 
Pár měsíce: Opět si neumím vybrat a uvedu dva - Aelin a Jeřáb z Královny stínů a Kate s Curranem z Kate Daniels. Oba tyto páry mě nesmírně baví a já je moc a moc miluju!

 
Překvapení měsíce: Královna stínů. Ani na chvilku jsem sice nezapochybovala o tom, že tu knihu budu milovat, ale Sarah mě stejně vždycky dostane tím, jakou neuvěřitelnou rychlostí letí vzhůru. Ona je opravdu díl od dílu lepší a já jsem už nenávratně chycená v jejích sítích. Rozhodně se už dostala mezi moje nejoblíbenější autorky vůbec.


Zklamání měsíce: To bude určitě Pasažérka. Hod jsem se na ni těšila, ale v konečném výsledku jsem byla tak akorát zklamaná. Úplně špatná sice nebyla, ale rozhodně jsem od ní čekala mnohem víc než obyčejný průměr. Škoda. :(


Nejhezčí obálka měsíce: Královna stínů, bez přemýšlení.


Nejhorší obálka měsíce: Asi Výkupné za Eraka, ale tím neříkám, že je ta obálka špatná, protože není. Líbí se mi, jen jsou pro mě ty ostatní zajímavější.


Nejsympatičtější postava měsíce: Halt z Výkupného za Eraka, já toho prošedivělého hraničáře prostě miluju! Ale třeba takový Aedion z Královny stínů nebo Barabáš z Kate Daniels jsou taky neskuteční sympaťáci!

Nejotravnější postava měsíce:
Hugh d'Ambray z Kate Daniels!!! To je takový sebestředný parchant, že skřípu zuby, jakmile se objeví na scéně. A to, že ho vzrušuje, že se ho Kate snaží zabít, a tak by si ji nejradši odnesl do postele, to jenom zhoršuje. Ať už ho konečně někdo odkrouhne a on dá pokoj!


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



14 komentářů:

  1. Super knížky! :)) Sarah a Královna stínů si všechny tyto posty zaslouží, jsou prostě boží! :D Pasažérku jsem měl v plánu si přečíst, ale jak se tak koukám, zatím u nás nemá zas takový úspěch, takže nevím, jestli to má cenu si ji pořizovat :/ Ale jinak ta obálka je nádherná :) Série Kate Daniels i Hraničářův učeň mě už dlouhou dobu lákají, ale furt ne a ne se k nim dostat, tak snad někdy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sarah a Královna stínů si to rozhodně zaslouží, je to zkrátka naprostá dokonalost! Souhlasím, že Pasažérka má krásnou obálku, ale dějově mě opravdu neuchvátila. A Kate Daniels s HU jsou parádní série, určitě se do nich pusť co nejdřív ;)

      Vymazat
  2. Slusny pocet. Tobe se opravdu dari, to musi byt radosti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V první polovině měsíce jsem nepřečetla nic, to až potom v tom volnu. Ale jo, radost mám. :)

      Vymazat
  3. Povedené shrnutí. Na Pasažérku mám stejný názor :/ A přesto že jsem zatím četla pouze první díl Skleněného trůnu tak s tebou musím souhlasit, já už krále nemůžu vystát teď :D Ale zase pro mě nejhezčí obálkou je prostě Pasažérka, úplně jsem si tu obálku zamilovala :) obálky Skleněného trůnu jsou na mě totiž moc bílé..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adarlanský král je v prvním díle ještě milius v porovnání s tím, co předvádí v dalších dílech. :D Hlavně ve trojce jsem mu chtěla urvat hlavu. A obálka Pasažérky se mi taky líbí, dokonce moc, ale obálky se Celaenou zkrátka miluju víc, takže u mě vítězí ty. :)

      Vymazat
  4. Přečetla jsi toho vážně dost! :)
    Na celou Sarah J. Maas se chystám tento rok, tak jsem zvědavá, jak dopadne u mě, protože moje očekávání nejsou malá :)
    Ilonu Andrews taktéž plánuji, ale u ní to zatím není akutní :D
    Nad Pasažérkou uvažuji, ale pořád nějak nevím :/ Na jednu stranu se bojím těžšího stylu psaní, ale na druhou mě to prostě strašně láká :D
    Přeji šťastný Nový rok a mnoho úžasných knih v roce 2017 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sarah je boží, máš se opravdu na co těšit, věřím, že z ní budeš nadšená! Pasažérka mě taky hodně lákala a i když nebyla úplně špatná, rozhodně by se nic nestalo, kdybych si ji nepřečetla. Takže to je jen na tobě, jestli do ní půjdeš.
      Tobě taky krásný nový rok! :)

      Vymazat
  5. Já jsem taky měla docela hektický prosinec :p
    Ale sedm knih je krásný počet, jen jsem žádnou z nich nečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosinec byl hektický snad pro každého vysokoškoláka. :D

      Vymazat
  6. Pasažérku jsem také nedávno dočetla. Hrozně jsem se na ní těšila, ale stejně jako ty jsem byla docela zklamaná.. I když nakonec jsem zjistila, že ve mě zanechala takový milý celkový dojem.. ale zkrátka jsem čekala víc :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jo, Pasažérka je takové milé a romantické čtení, takže ve mně taky zanechala něco pozitivního, ale tím, že jsem čekala něco jiného, u mě prostě převládá zklamání. :(

      Vymazat
  7. Pasážerku jsem si chtěla pořídit, ale pak jsem četla u jedné blogerky, že ve finále je to nic moc, prstě nemastné a neslané
    Katy

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)