17. února 2016

středa, února 17, 2016
8 komentářů štítky
  
Poslední dobou je to tu samý unboxing, ale já za to nemůžu, že mi všechny ty balíčky chodí ve stejnou dobu! :D


 První nakouknutí...


Jedná se o další thriller z dílny nakladatelství Beta. Zemři se mnou, sestřičko. Jsem hodně zvědavá.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. O knize jsem neslyšela,ale už ten název je vážně super! :D
    Můj wishlist začíná být nekonečný :-D
    Přeji příjemné čtení a jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem o ní neslyšela, dokud jsem na ni nenarazila, ale vypadá fakt dobře, tak se těším :)

      Vymazat
  2. Panečku, už takhle to zní děsivě! Jsem zvědavá na recenzi :).

    OdpovědětVymazat
  3. Už jen název a obal vypadá super a strašidelně :D Doufám, že se ti bude líbit a jsem hodně zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Vypadá to zatraceně creepy, tak snad se budu bát, muhehe :DDD

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)