4. února 2016

čtvrtek, února 04, 2016
10 komentářů štítky

 V úterý jsem si ze zásilkovny vyzvedávala balíček z Buxu. Miluju jejich výprodeje! :3


 Moc se mi líbí krabice, v jaké to bylo zabaleno...


A tady už jsou. Koupila jsem si trilogii Vesmírná pouť jen za 27 Kč! Jako vážně, jeden díl za 9 Kč!!! Jak to sakra jenom možný?! Ale stěžovat si určitě nebudu. :D Pak jsem si do košíku přihodila Antibohyni, protože taky byla za krásnou cenu, a jako bonus jsem ještě koupila jednu knížku pro sestřenku. Pět knih za 174 Kč! Lepší nákup jsem snad ještě neudělala. :D


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Taky jsem si Vesmírnou pouť pořídila, za 9 korun to bylo jako zadarmo :) Snad se k tomu i brzy dostanu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k ní asi jen tak nedostanu, mám toho na čtení spoustu, ale za ty prachy, kdo by to nevzal, že? :D

      Vymazat
  2. Na Antibohyni se už dlouho chystám, tak snad to bude dobré :D A ty slevy jsou naprosto boží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po ní ani nijak netoužila, ale když byla za takovou pěknou cenu, tak jsem ji vzala :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné přírůstky. Četla jsem jenom Mlhovinu a Antibohyni a ani nevím, jestli to mám říct, ale čekala jsem je lepší :D - náročný čtenář nejsem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jistě :D Vůůůůbec nejsi :D Já od nich nečekám nic, takže to snad bude v pohodě.

      Vymazat
  4. To je super! :) Mám pocit, že jsem na Mlhovinu koukala v LK, kde stála 49 a na Buxu měli celou sérii za 27?! :D Tak to je sakra dobrej nákup. :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)