9. února 2016

úterý, února 09, 2016
6 komentářů štítky

Úterní meme, které pořádá Should Be Reading. O co se jedná?
  • Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  • Otevřete ji na libovolné stránce.
  •  Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  • Sdílejte název knihy a autora.

OTKA: Ošklivá tlustá kamarádka
Kody Keplingerová

Měla jsem za to, že nějaký prodejce po telefonu právě od Mikea Pipera dostává, co pro to, ale potom vyslovil moje jméno. (~ str. 31) 

Už dlouho jsme si neudělaly společnou filmovou noc a bude fajn být jen tak spolu bez dramatické přítomnosti kluků a hlasité techno hudby.. (~ str. 56)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Hrozně ráda bych si tuto knížku přečetla moc mě láká. Já jsem viděla film, který se mi líbil a doufám, že kniha se mi bude líbit stejně nebo více než film. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já film ještě neviděla, tentokrát jsem to vydržela a čekám, až dočtu knížku. Ale slyšela jsem, že je film od knížky dost odlišný, ale tak to je normálka, že :D

      Vymazat
  2. Viděla jsem film a ten miluju :-D :3
    Už se moc těším na recenzi a snad mě dokope ke koupit knihy :-D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knížku už jsem četla, byl to pro mě takový lepší průměr, docela mě zajímá, jak se bude líbit tobě.. :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn, ale taky z toho nesedím na zadku. Za mě lepší průměr :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)