8. ledna 2017

neděle, ledna 08, 2017
10 komentářů štítky

Dnes přišla na řadu trilogie Šepotání s jednou doplňkovou knihou plnou povídek. Toto je série s těmi nejkrásnějšími obálkami, co jsem kdy viděla! Už jsem sice od pár lidí slyšela, že se jim vůbec nelíbí, ale já to absolutně nechápu. Pro mě jsou ty obálky naprosto bezkonkurenční! Co se příběhu týče, ten jsem si taky moc oblíbila, ale u něj na rozdíl od obálek chápu lidi, které knihy neuchvátily. Je to opravdu hodně zmatený a komplikovaný příběh, který ne každému sedne, ale já jsem si se sérií naštěstí sedla bez problému. Hlavně poslední povídkový díl Běsnění mě dostal vyloženě do kolen a i já, žádná cíťa, jsem se u knihy rozbrečela. Úžasný závěr!

1) Šepotání - 2015 - přečteno a hodnoceno 4 hvězdičkami
2) Divotání - 2015 - přečteno a hodnoceno 4 hvězdičkami
3) Zrcadlení - 2016 - přečteno a hodnoceno 4 hvězdičkami
4) Běsnění - 2016 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Teď si mi připomněla, že jsem ještě nečetla Zrcadlení :-DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně na Běsnění se těš, to je naprosto perfektní! :D

      Vymazat
    2. A ten navazuje na třetí díl? Nebo to je prostře jen sbírka povídek?

      Vymazat
    3. Sbírka povídek, ale musíš mít přečtenou celou trilogii. :)

      Vymazat
  2. Skvělá série! Běsnění jsem dostala k Vánocům a už se na něj chystám... Věřím že to bude na závěr dobrá tečka :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to výborná tečka, máš se na co těšit! :3

      Vymazat
  3. Já četla zatím jen Šepotání, které mi přišlo hrozně zmatené a až tak moc mě nechytlo, ale sérii už mám doma celou a čeká jen na přečtení, tak třeba budou další díly lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi jediná, tahle série opravdu nemůže sednout každému, to jsem věděla hned, jak jsem první díl dočetla. Mně ale naštěstí sedí. :)

      Vymazat
  4. Pořád zapomínám, že si tohle chci přečíst taky :D i když jsi mě už varovala, že se mi to líbit nebude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to samozřejmě nemůžu vědět jistě, ale myslím si, že ty budeš asi patřit do té skupiny lidí, který to prostě sedět nebude, no. :D Ale určitě to vyzkoušej. ;)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)