11. února 2016

čtvrtek, února 11, 2016
14 komentářů štítky

 Nové recenzení výtisky od Fragmentu jsou doma! :)


 První nakouknutí...


A tady už jsou. Ricka Riordana miluju, takže pro mě byly další jeho díla vyloženě povinností, a Zrádné Vody jsou již pátý dílem Spirit Animals, moc se na ně těším.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



14 komentářů:

  1. Wow, ta krabice mě zaujala :D Jak to, že ty dostáváš krabici s potiskem a já bez? :D No, to je stejně jedno :D Jinak super přírůstky, jak říkáš, Rick je jasná volba... a vlastně i Spirit Animals :D Přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím já? Já ty krabici nikdy nezkoumám :D A tohle jsou rozhodně všechno jasné volby. Moc se těším, až se do nich pustím.

      Vymazat
    2. Já většinou taky moc ne, ale ta tvoje mě prostě praštila do očí :D Já s potiskem dostala jenom od Nejlevnějších knih, tam mají ten pěkný slogan :D Pravda, já už se konečně musím dostat k Bohům Olympu :D

      Vymazat
    3. No to bys měla, Bohové Olympu jsou prostě boží! :3

      Vymazat
  2. :) Moc pěkné přírůstky! :) těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to jsou krásné knižní přírůstky! Přeji ti, aby sis čtení s nimi užívala plnými doušky :) A musím říct, že už se vážně těším na recenze, protože knížka Zrádné vody mě poměrně zaujala :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) A no jo, Spirit Animals mají krásné obálky, ty zaujmou hned.

      Vymazat
  4. Tak to je pořádná kupa přírůstků :) Užij si čtení :) Knížky od Ricka Riordana jsou vždy super a Spirit Animals taky vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Rick mě zklamat nemůže a Spirit Animals si fakt dětinsky užívám :D

      Vymazat
  5. Už se musím do nějaké knihy od Ricka Riordana pustit,abych ty svoje resty snížila na minimum :D
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, nádhera, nádhera! :-) Na všechny se chystám :). Přeji krásné čtení! :)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)