23. února 2016

úterý, února 23, 2016
10 komentářů štítky

Úterní meme, které pořádá Should Be Reading. O co se jedná?

  • Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  • Otevřete ji na libovolné stránce.
  • Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  • Sdílejte název knihy a autora.

Pod křídly vran
Jacob Grey

Krák nemohl popadnout dech a Lydie se v předklonu opírala o kolena a prudce oddechovala. (~ str. 88) 

Jeho malá očka, jedno mírně zvětšené pod nasazeným monoklem na stříbrném řetízku, blýskala podezíravostí. (~ str. 141)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Právě jsem ji dočetla. Není to špatné, ale že by mě nějak jó oslovila, to se taky říct nedá :)

      Vymazat
    2. Tak to máš nejspíš úplně stejný pocit, jako jsem měla po dočtení já :D

      Vymazat
    3. Většinou mám knihy pro mladší ráda, ale zrovna tohle bych si klidně nechala ujít :D Ale jako špatné to určitě nebylo.

      Vymazat
  2. Těším se na recenzi,i když na mě to je asi až moc fantasy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono existuje něco až moc fantasy? :D Nástroje smrti jsou podle mě větší :D

      Vymazat
  3. Na tuhle knížku už se dlouho chystám, tak jsem zvědavá :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je spíš pro mladší, ale třeba se ti bude líbit :)

      Vymazat
    2. To mi nevadí, při nejhorším jí budu předčítat mladšímu bratrovi :D

      Vymazat
    3. Mně taky ne. Já si dětské knihy přečtu vždycky ráda, třeba jsem zamilované do Spirit Animals, která je pro ještě mladší děti, ale zrovna Pod křídly vran mě opravdu nijak zvlášť neuchvátilo.

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)