17. ledna 2017

úterý, ledna 17, 2017
8 komentářů štítky

Dnes přišla na řadu trilogie Božský od autorské dvojice Christina Lauren. Já rozhodně nejsem fanynkou erotických románů, všechny, co jsem zatím přečetla, se mi silně nelíbily a nebavily mě, takže se jim dneska už úplně vyhýbám. Jediná výjimka, která se u mě v tomto žánru objevila, je Božský bastard. Tahle kniha se mi hodně líbila a už jsem ji četla dvakrát. Nevím, co je na ní jiného, že mi na rozdíl od ostatních "ženských románů" sedla, ale něco tam být musí. Právě proto jsem se nakonec rozhodla, že si pořídím domů celou sérii. Jak ale můžete vidět na mém hodnocení, další díly pro mě měly sestupnou tendenci. Božský cizinec byl ještě docela fajn, ale Božský hráč jedna velká hrůza. Takže zatímco k prvnímu dílu se občas vracím, ty další dva už nejspíš nikdy neotevřu. (A ano, vím, že loni vyšel ještě čtvrtý díl, ale ten vyšel až několik let po tom třetím, u kterého bylo oznámeno, že jde o zakončení, takže tu čtyřku zkrátka ignoruju. Dělám, že neexistuje, protože původně opravdu existovat neměla. A jsem si poměrně jistá, že by pro mě byla ještě horší než ta trojka. Autorky by měly poznat, kdy je nejlepší přestat...)

1) Božský bastard - 2013 - přečteno a hodnoceno 4 hvězdičkami
2) Božský cizinec - 2014 - přečteno a hodnoceno 3 hvězdičkami
3) Božský hráč - 2014 - přečteno a hodnoceno 2 hvězdičkami


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Mám hrozně ráda tyto dvě autorky, a stejně jako u tebe, důvodem proč je mám ráda, je první díl, Božský bastard! Za mě, ten první je prostě nejlepší, dvojka byla ještě ucházející, ale ta trojka, docela zklamání. A pokud ignoruješ čtvrtý díl, tak bys měla začít i ten pátý. :D Jo, on je i pátý. Zrovna včera jsem čtvrtý díl dočetla, a přiznávám, že chvílemi jsem se do toho čtení musela nutit, Niall mě prostě nedostal jako Bennet. A slyšela jsi o té jejich druhé sérii, s prvním dílem Vášnivý svůdník? První díl byl super, zbytek už tak moc ne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. :D Bastard byl fakt super, Cizinec ještě šel, ale Hráč se mi vůbec nelíbil. Nezvládala jsem hlavní hrdinku. :D A bože, o pátém díle slyším teda poprvé. :D Každopádně ho určitě ignorovat budu, já mám tuhle sérii prostě jako trilogii a tím to pro mě končí. O druhé sérii vím, ale pouštět se do ní nebudu, jak jsem psala, na erotické romány moc nejsem.

      Vymazat
  2. Ja bych je poridila asi jen kvuli tomu chlapovi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V každém díle je jiný chlap. :D A i hrdinka, pochopitelně.

      Vymazat
  3. Četla jsem první a a druhý díl. Nejvíc pro mě byl ale Bastard :-D. Pak už to ztrácelo kouzlo...

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, já jsem četla jen první díl :) Ten se mi sice líbil, ale pak jsem na tuto sérii nějak pozapomněla..Snad se mi to povede napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě o nic nepřicházíš, první díl byl rozhodně nejlepší. ;)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)