12. února 2016

pátek, února 12, 2016
14 komentářů štítky
Poctivě plním svou úplně první výzvu. Na letošní rok jsem si dala za úkol přečíst 60 knih, ale už teď si jsem téměř jistá, že to překonám. První desítku mám už hotovou a v té druhé jsem už téměř v polovině. Nevím, jak to dělám, ale prostě se mi začalo v tom čtení nějak dařit. Asi se zlepšuju nebo co. :D Teď už se ale pojďme podívat na těch prvních deset knih, jaké jsem v letošním roce přečetla.


01. Líbali jsme se - David Levithan (196 stran) - leden, čteno poprvé, 5/5
02. Město ze skla - Cassandra Clare (480 stran) - leden, re-reading, 5/5
03. První stříbrná kniha snů - Kerstin Gier (352 stran) - leden, čteno poprvé, 4/5
04. Hádův chrám - Rick Riordan (556 stran) - leden, čteno poprvé, 5/5
05. Napoleon Bonaparte - Susanne Rebscher (30 stran) - leden, čteno poprvé, 4/5
06. Krev polobohů - Rick Riordan (468 stran) - leden, čteno poprvé, 5/5
07. Půlnoční výprodej - Seanan McGuire (240 stran) - leden, čteno poprvé, 4/5
08. Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala - J. Rice, L. Tait (376 stran) - leden, čteno poprvé, 4/5
09. Stařec a moře - Ernest Hemingway (112 stran) - únor, čteno poprvé, 2/5
10. První - Kiera Cass (278 stran) - únor, čteno poprvé, 4/5


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



14 komentářů:

  1. Já si dala stejný cíl jako loni (80knih), ale teď jsem teprve u 4.. takže nevím no :D Každopádně tobě ať se daří, a obdivuju tě.. já absolutně nemám čas..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, maturuju, ale nějak si nemůžu pomoct a pořád čtu :D

      Vymazat
  2. Wow, jsi na tom opravdu hodně dobře! ^^ Já předpokládám, že nejvíce knih pak přečtu o 4 měsících prázdnin, tak uvidíme :D mám stejný cíl jako ty a jsem tedy zatím u 9 knih a desátou mám rozečtenou :) Ale na mé poměry si zatím vedu dost dobře xD
    Tak ať se ti daří i nadále ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Nakonec to dotáhneš na rovnou stovku! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni! Už deset? Respekt ;) Já čtu šestou a jsem ráda - moc času díky povinnostem není. Můj letošní cíl je střízlivých 43 knih, ale doufám, že ho překonám. Těším se na další update výzvy, ať se Ti i nadále čte tak dobře a ať se knihy líbí! :)
    Hezký pátek přeji,
    K

    http://thebooktalkblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No teď jsem se trochu sekla, tak je dobře, že jsem si to na začátku takhle pěkně nahnala :D

      Vymazat
  5. Také plním a měla bych asi zveřejnit první desítku,nějak jsem na to zapomněla :-D
    Každopádně na Město ze skla se jdu teď vrhnout a První na mě čeká na Březen :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, co na Město ze skla budeš říkat :)

      Vymazat
  6. Jé, to ti to pěkně odsýpá :D Přeji rychlou četbu do další desítky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni tak to se se svou třicítkou můžu jít bodnout :D Jak to zvládáš?! :D Doufám, že ti to takhle dobře půjde dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama netuším, jak se mi to povedlo :D Ale za chvíli číst přestanu, blíží se mi maturita, tak to musím nahnat hned :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)