10. února 2016

středa, února 10, 2016
8 komentářů štítky
Rozhodla jsem se pustit do nového projektu, se kterým přišla Elis z Knižního světa. Zalíbil se mi, takže jsem se ho prostě musela zúčastnit :) O co se jedná?

Jelikož žijeme v době, kdy se obrovské množství knih točí kolem milostných trojúhelníků, většina čtenářů si vybere svého favorita a nakonec se buď raduje spolu s hrdinou/kou, nebo si rve vlasy kvůli špatnému úsudku hlavní postavy. A proto je tu projekt Kdo s koho, kdy se do každého článku vyberou 2 až 3 knihy/série s milostným trojúhelníkem a autor článku se může do sytosti vypsat o svém favoritovi. Jak prosté, že? Jen pokud možno, snažte se nespoilerovat.

Tak se pojďme podívat, jaké trojúhelníky jsem si pro vás pro dnešek vybrala :)


1) Rudá královna - Cal vs. Maven

zdroj
VELKÉ SPOILERY PRO VŠECHNY, KDO RUDOU KRÁLOVNU JEŠTĚ NEČETLI, TAKŽE TENTO ÚSEK ČLÁNKU RADĚJI VYNECHTE, POKUD SE KNIHU CHYSTÁTE TEPRVE ČÍST!
Téměř od začátku je naprosto jasné, že má autorka v plánu dát Mare dohromady s Calem, protože se jedná o naprosto typický scénář milostných trojúhelníků. Já si ale oblíbila mnohem víc Mavena, Calova mladšího bratra, se kterým byla Mare zasnoubena. Byl to takový hodný milý kluk a byl opravdu hrozně moc sympatický. Fandila jsem mu a moc se mi s Mare líbil. Jenže to jsem ještě nevěděla, že je to ve skutečnosti padouch první úrovně. Když to na mě autorka na konci vybalila, byla jsem zničená a moje srdíčko krvácelo. Tak strašně moc jsem mu chtěla věřit, ale bohužel. Přehrál Mare a přehrál i mně. Právě kvůli tomu, že je Maven nakonec pořádný šmejd už mu pochopitelně v boji o srdce hlavní hrdinky nefandím, ale Cal mě nijak nebere, takže to na konci prvního dílu dopadlo tak, že si Mare nepřeju ani s jedním. Ale ještě je přede mnou několik dílů této série, tak snad si mě tam Cal získá, protože pochybuju o tom, že se Maven najednou obrátí na správnou stranu, abych mu mohla začít Mare zase přát.

2) Nástroje smrti - Maia vs. Isabella


zdroj
Cassandra Clare má milostné trojúhelníky v oblibě, z čehož nadšená zrovna nejsem, ale jinak píše skvěle, takže jsem ochotná jí to odpustit. Tentokrát jsem si vzala na mušku opět Simona. Když byl konečně definitivně vyřazen z boje o srdce Clary, které získal Jace, začaly se o něj zajímat hned dvě dámy: vlkodlačice Maia a lovkyně stínů Isabella. Vzhledem k tomu, že já osobně Simona vůbec nemusím, je pro mě docela těžké chtít ho s Isabellou, kterou zbožňuju, ale právě proto, že ji mám tolik ráda, si přeju, aby byla šťastná a spokojená, a pokud jí ke štěstí pomůže Simon, tak budiž. Maia se mi k němu moc nehodí, takže tím pádem není v podstatě co řešit. Sice bych Izzy viděla radši s někým jiným, ale když autorka nedá jinak, radši ji uvidím se Simonem, než samotnou a opuštěnou.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Heh, v obou případech se opět schodujeme, i když u Rudé královny toho, koho nebudu jmenovat kvůli spoilerům, mám i přesto pořád docela ráda, rozhodně je zajímavější, než ten druhý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako zaporáka ho mám určitě taky ráda, ale vzhledem k tomu, co provedl, ho už s Mare fakt nechci :D A jo, ten druhý je fakt nudnej :D

      Vymazat
  2. U druhého milostného trojúhelníku to mám trochu jinak. Simona bych ráda viděla s Maiou. :D I když. Někdy váhám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Maia moc nebere, zatímco Isabellu žeru, ale ani v jejím případě nejsem úplně spokojená. Prostě nemám ráda Simona, no :D

      Vymazat
    2. Asi nějak tak no. Simon se Jaceovi nevyrovná. :D

      Vymazat
  3. U Rudé královny posoudit nemůžu a bohužel ani u Nástrojů smrti,protože jsem teprv u druhého dílu a to by mi to naspoilerovalo :/
    Každopádně až se k Mai dostanu,tak si to přečtu :-D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)