21. února 2016

neděle, února 21, 2016
17 komentářů štítky
Jsem tu s dalším článkem do rubriky Top 5. Tentokrát jsem si zvolila pořadí svých nejoblíbenějších českých obálek. Byl to pro mě hotový horor, protože existuje neskutečně velké množství krásných obálek, že jsem zkrátka nevěděla, jaké vybrat. Nakonec jsem nějaký ten žebříček přeci jenom sestavila, ale berte ho s rezervou, protože je dost možné, že jsem na nějaké ještě hezčí obálky prostě zapomněla. Každopádně všechny, co se tu v  konečném výsledku objevily, mi připadají naprosto nádherné.


Pátá nejhezčí obálka
Na páté místo jsem po litém boji umístila Papírová města od Johna Greena. Spousta lidí asi řekne, že je to obyčejná obálka a že existuje spousta hezčích, ale každý má vkus jiný vkus a já sem Papírová města z dílny nakladatelství Yoli rozhodně řadím. Kabátek od Knižního klubu mě nijak zvlášť nebere, ale tenhle se mi líbí úplně šíleně. Když jsem si knihu koupila, tak jsem ji pak celý den tahala všude s sebou po bytě a neustále si ji prohlížela, protože je ta obálka podle mě opravdu nádherná. Prostě mě učarovala.


Čtvrtá nejhezčí obálka
Na čtvrté místo jsem se rozhodla posadit Pět od Ursuly Poznanski. Když jsem tuhle obálku viděla poprvé, tak jsem prostě viděla jen les a znak geocatchingu, ale když jsem se podívala pozorněji a uviděla tu mrtvolu ženy pod můstkem, zamilovala jsem se. Strašně se mi líbí, že je obálka při premiéře taková tajemná, a až při podrobnějším zkoumání si člověk všimne, co všechno skrývá. Někdo si té hlavy možná všimnul hned, ale všichni lidi, kterým jsem knihu ukazovala, si jí všimli až napodruhé, takže se to autorům obrázku rozhodně podařilo, pokud to byl jejich plán.

Třetí nejhezčí obálka
Na třetím místě u mě bude stát Selekce od Kiery Cass. A Selekcí mám na mysli celou tu sérii. Na fotce můžete vidět třetí díl s názvem První, který se mi ze všech obálek líbí asi nejvíc, ale i tak na třetí místo řadím všechny. Já rozhodně nejsem ten typ holky, co si potrpí na ty vyloženě holčičí věci v podobě šminek, korunek a princeznovských šatů, ale i když to ani trochu není můj styl, i já musím uznat, že se obleky těchto knih nesmírně povedly!

Druhá nejhezčí obálka
Druhé místo jsem udělila Nástrojům smrti od Cassandry Clare. A opět mám na mysli celou sérii, protože české vydání se prostě zdařilo! Dokonce jsem si i hledala obálky ostatních zemí a není pochyb o tom, že my máme ty nejhezčí, z čehož mám nesmírnou radost. Pokud bych měla být ještě konkrétnější, tak nejvíc se mi líbí obálky pro druhý a třetí díl. Na první pohled mě okamžitě uchvátilo Město ze skla, ale když jsem si pak vzala do ruky Město z popela a pořádně se na něj zadívala, došlo mi, že se řadí na první místo spolu se svým mladším sourozencem.
Nejhezčí obálka
No a teď už jdeme do finále. Nejvyšší stupeň jsem darovala Šepotání od A. G. Howard. A i v tomto případě myslím na celou trilogii. Tahle série má prostě ty nejkrásnější obálky, jaké jsem kdy viděla. Ještě jsem nenašla žádnou, co by se jim vyrovnala. Na fotce můžete vidět obálku prvního dílu, která se mi líbí nejvíc. Učarovala mě hned, co jsem ji poprvé zahlédla, a od té doby nad ní jenom slintám. Je prostě kouzelná a doslova uhrančivá. Alyssa a její pohled, její vlasy uvězněné v rostlinách, všechen ten hmyz okolo... No to prostě nemá chybu!


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



17 komentářů:

  1. Dobrý výběr, rozhodně souhlasím s prvním místem. Já jsem Šepotání dostala loni k narozeninám, hned jak jsem ji rozbalila, tak jsem se od té obálky nemohla odtrhnout, nádhera! Plus se mi také velmi líbí ten nápad se zeleným písmem uvnitř.

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi ten nápad líbí. Zelené i modré písmo byly v pohodě, i když to byl nezvyk, ale toho červeného písma v posledním díle se trochu děsím :D

      Vymazat
  2. Šepotání má nádhernou obálku :) Ale obálky Selekce se mi možná líbí ještě víc :) Ale skvělý výběr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však každému se líbí něco jiného :) V mém případě je prostě Šepotání jedničkou :)

      Vymazat
  3. Selekce a Nástroje smrti-zlatíčka moje!! :D :3

    OdpovědětVymazat
  4. Super výběr, myslím, že bych volila tak nějak podobně, akorát místo papírových měst bych asi vybrala jinou, ale jinak souhlasím s výběrem ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že Papírová města jsou pro hodně lidí obyčejná, ale mně se fakt strašně moc líbí :)

      Vymazat
  5. Super výběr :D Asi bych některé obálky vyměnila, ale to k tomu prostě patří :D Jinak díky obálce Pět jsem tu knihu strašně moc chtěla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavý výběr :). U obálky Pět jsem si té hlavy nejdříve nevšimla, ale čím víc jsem ji viděla, tím víc mi přišla taková zvláštní. Přijde mi moc velká :D. Šepotání, Selekce...ty taky patří mezi mé top :).

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavý výběr, i když můj žebříček by asi dopadl trochu jinak.
    Selekci jsem nečetla, ale musím uznat, že obálky má vážně nádherné, stejně tak Nástroje smrti, na které se už dlouhou dobu chystám. První místo - obálka je zajímavá, ale na mě působí tak trošku moc "přeplácaně". :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Nástrojů smrti se určitě pusť co nejdřív, jsou super :) A mně se Šepotání šíleně líbí, ale chápu, že to není styl každého :D

      Vymazat
  8. Obálky Selekce jsou moc pěkný.
    Tuhle obálku Papírových měst tu sice vidím poprvé, ale moc se mi líbí.

    Nika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihy od Greena vydávají dvě nakladatelství - Knižní klub a Yoli - a já si vždycky kupuju právě ty od Yoli, protože mají mnohem hezčí obálky :)

      Vymazat
  9. Všechny tyhle obálky jsou moc pěkné, ale osobně bych si mezi ty nejlepší asi vybrala trochu jiné. Jak se říká, sto lidí, sto chutí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je jasné. Každému se líbí jiné obálky :) Pro mě jsou zkrátka jedničky tyhle.

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)