28. února 2016

neděle, února 28, 2016
20 komentářů štítky
zdroj: readingicon.com
Únor už je u konce a já vám přináším své nové přírůstky do knihovny. Jako obvykle z nich mám nesmírnou radost a neustále se na ně dívám, abych se ujistila, že jsou ty zlatíčka teď vážně moje. Zajímá vás, co je u mě nového?


Knihy, jaké jsem vyhrála: 
velké prd :D

Knihy, jaké jsem si koupila:


Tento měsíc jsem se pořádně rozšoupla. Nejprve jsem si ve výprodeji na buxu koupila Mlhovinu, Jiskru, Plamen a Antibohyni, a pak jsem sáhla ještě po knize Amy a Roger: Na cestě, která mě láká už hodně dlouho. No a protože mi to bylo pořád ještě málo, nakonec jsem si ještě objednala všech šest dílů Pokrevních pout. Když teď jedu re-reading Vampýrské akademie, tak jsem si řekla, že na ni návažu rovnou i Pouty.

Knihy, jaké jsem dostala:


Jako první tu mám knihy, které jsem dostala od Niky v našem již druhém knižním swapu. Jedná se o Magisterium: Železná zkouška, OTKU a Píseň krve


A tady už mám knížky, které jsem dostala jako recenzní výtisky. Nakladatelství Fragment mi poslalo Rudou pyramidu, Hněv bohů a pátý díl Spirit Animals: Zrádné vody.
Přes ČBDB jsem održela Feraly: Pod křídly vran a CooBoo novinku Dám ti slunce.
Fantasya mi obstarala Půlnoční korunu a přes Knihcentrum jsem ještě získala thriller Zemři se mnou, sestřičko

  Všechny knihy pohromadě:


A tady už jsou všechny ty krásky pohromadě. Jejich konečný počet je 21, což je fakt šílený. Počínaje dneškem se musím začít krotit, snad se mi to povede ukočírovat, protože takhle už prostě nemůžu pokračovat. Já to nestíhám číst! :D


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



20 komentářů:

  1. Tak tento měsíc jsme na tom stejně,také mám 21 nových a to jsem si dávala stopku :-D
    OTKU si chci také koupit,protože jsem viděla film a ten je teda úplně o ničem jiným,ale i tak skvělý :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty to takhle máš každý měsíc, ne? Nebo mi to tak alespoň připadá, minimálně od Vánoc máš knih vždycky jako much :D
      OTKU jsem četla i viděla a je to opravdu něco úplně jiného :D Knížka se mi ale líbila víc.

      Vymazat
  2. WOW! 21 knih za měsíc jsem nenastřádala ani nepamatuju :D Pěkná hromada to je! Ale samé krásky :) Zemři se mnou vidím poprvé, ale ta knížka vypadá fakt zajímavě...A na Dám ti Slunce jsem zatím četla jen samé kladné ohlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, fakt jsem se zbláznila :D Na Zemři se mnou, sestřičko se hodně těším. Podle názvu a obálky to vypadá na pořádný thriller, tak snad nezklame. A já taky, tak doufám, že se bude sluníčko líbit i mně.

      Vymazat
  3. Páni, takových knih! Já jsem si od začátku roku koupila jenom jednu a jako dárek knížky většinou taky nedostávám. Z tvého výběru se chystám už delší dobu na Magisterium :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si knížky kupuju pořád a jako dárky už nic jiného ani nedostávám, všichni vědí, že kniha je u mě vždycky trefa do černého :D

      Vymazat
  4. Teda tolik přírůstku!já teda myslím v prosinci měla stejně :D ale teď setrim jak místem, tak penězi :) ale je to boj!kde jsi koupila Pokrevní pouta? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se budu snažit šetřit místem teď, tak snad se mi to povede. Kupovala jsem je normálně na stránkách nakladatelství Domino :)

      Vymazat
  5. Slušná sbírečka... Píseň krve rozhodně doporučuji... Vesmírná pouť, to mají asi teď všichni díky té slevě :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdo by to za takovou cenu nechtěl, že :D Na Píseň krve se těším, ale přečtu si ji asi až po maturitě.

      Vymazat
  6. Tomu říkám utrhnout se ze řetězu. :D Hezká sbírka, závidím, že to máš kam dávat... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, fakt jsem to přehnala :D No místo zatím mám, ale už dochází :D

      Vymazat
  7. Mě se nastesti moje stopka dari a koupila jsem si pouze 2 knihy, pouze v levnych knihach, tak uvidim jak dlouho mi to jeste vydrzi, jelikoz chci trochu setrit xD

    Ale pekne kousky :3 serii Vesmirna pout jsem si taky poridila ^^ a jedine co bych si chtela koupit v breznu je asi Skleneny trun :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu doufat, že se mi taky bude dařit šetřit :D
      A Sleněný trůn je fajn :)

      Vymazat
  8. Moc nádherné přírůstky! :-). Trilogii Vesmírnou pouť a Antibohyni mám doma teď už taky :). A Feralové vypadají úžasně (koukám po nich od té doby, co jsem je viděla u holek z Knižního světa). Dám Ti slunce má strašně příjemnou obálku na dotek. Už jsem ji ohmatávala v knihkupectví :D. Jo a ještě u mě máš 3 knihy :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Feralové mají fakt nádhernou obálku, ale obsah mě moc nebavil.
      A no jo, ty jo. Já na to skoro zapomněla! :D

      Vymazat
  9. Super přírůstky :D Já se tentokrát držela při zemi :D Přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné a bohaté přírůstky, přeji pěkné čtení a těším se na recenze! :)
    Hezké pondělí,
    K

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)