22. srpna 2017

Název: Alenka v říši zombií
Žánr: Fantasy, Young adult
Počet stran: 328
Rok vydání: 2017
Nakladatelství: Fragment

Anotace: Kdyby někdo řekl Alence Bellové, že se jí v jednom úderu srdce změní život, vysmála by se mu. Aby se z jejího šťastného života stala tragédie? Ale no tak. Jenže to je přesně to, co se stalo a trvalo to přesně jeden úder srdce. Jedno mrknutí, jeden nádech, jedna sekunda… a všechno, co znala a milovala, bylo pryč. Její otec měl pravdu. Příšery existují. Aby pomstila svou rodinu, musí se naučit bojovat s nemrtvými. A aby přežila, musízačít věřit největšímu rebelovi ze všech – Coleovi Hollandovi. Ale i Cole skrývá tajemství, a jestli si Alenka nebude dávat pozor, může se ukázat, že tahle tajemství jsou nebezpečnější než samotné zombie.



Recenze napsána pro knihkupectví Fantasya, kde si ji taky můžete přečíst.  


Úryvek:
Sehnul se a vytáhl malou – panebože, budu zavražděna! Držel v rukou kuši.
Natáhl paži a namířil zbraň nahoru. Zmáčkl spoušť. Zařvala jsem, že by se v člověku krve nedořezal, a už jsem se řítila k zemi. Šíp naštěstí zasáhl provaz a ne moji nohu.
Natáhla jsem ruce ve snaze zmírnit pád, ale vůbec jsem na zem nedopadla. Cole mě zachytil ještě předtím, než jsem přistála. Postavil mě na nohy, jako bych nevážila víc, než pytel peří, a já se zakývala. Trvalo dlouho, než jsem dokázala stát sama. Myslíte, že jsem od něj uskočila? Ne. Nedovolil by mi to. Držel mě příliš pevně.
„Proč u sebe nosíš takovou zbraň?“ zajímala jsem se. Zjevně si ji bral i do školy – a přenesl ji přes ochranku.
„To mi řekni ty.“
Dost! „Zapomeň na to.“ Už jsem ta jeho čtyři slova nenáviděla. Strašně jsem je nenáviděla. „Nezáleží na tom.“



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



17 komentářů:

  1. Miluji Alenku a miluji zombie takže bych si knihu ráda přečetla, i když problémy ze střední me trochu odrazují a obávám se, ze na knihu už jsem stará :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně. :D Pro Alenku a zombie mám slabost, ale na můj vkus to bylo moc... no, středoškolské. :D Ale tak když s tím budeš počítat dopředu, tak by sis to mohla užít. :)

      Vymazat
  2. Tak tohle mě absolutně neláká :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze :) Knihu jsem si zrovna přinesla z knihovny :) Tak jsem docela zvědavá, jak na mě zapůsobí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako oddechovka dobré, ale na mě tam bylo zkrátka až moc toho středoškolského dramatu. Na to už jsem stará. :D

      Vymazat
  4. O knihe som už počula a celkom ma láka, páči sa mi to spojenie Alice a zoombie, ale zatiaľ ju mám na zozname a uvidíme či a kedy sa k nej dostanem :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná recenze :) Nad touhle knihou jsem vůbec neuvažovala, že bych se pustila do jejího čtení, a pravděpodobně se do ní ani pouštět nebudu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě lákala, ale v konečném výsledku spíš zklamala. :D

      Vymazat
  6. Tak po téhle knížce bažím tak neskutečně dlouho, že když už je v češtině, mohla bych se do ní pustit :D Originální Alenku teda neznám, ale mám jí poměrně dost s Šepotáním, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se ti bude líbit. :) Já jsem na ni už stará. :D

      Vymazat
  7. Tak zrovna tahle verze Alenky mě moc nenadchla, jelikož Zombie vůbec nemám ráda.. :D I když obálka je moc pěkná, o tom žádná.. :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Alenka je skvělá, ale vzhledem k tomu, že jsem na tuhle neslyšela zatím příliš kladné ohlasy, asi mě úplně neláká.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kniha mě sice zaujala, ale asi se do ní pouštět nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle knížka mě teda moc nezaujala a tak jsem si ji jen vypůjčil v knihovně. Do své knižní databáze bych ji s největší pravděpodobností nezařadil. Přeci jen jsem na Young adult žánr už asi trochu odrostlý. A navíc tyhle crossovery se zombiekama mi vždycky přišly trochu našponované. Prostě taková ta snaha vydělat na té sérii za každou cenu nějaké peníze.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám takový pocit, že mě tohle potkalo jako audiokniha a že bych z toho měla nějaký super zážitek, tak to asi ne. Ono jednu dobu to byla fakt móda. Abraham Lincoln zabíjel upíry, Alenka zase bojovala se zombies. ;-) No, jestli se to někomu líbí, tka asi klidně. Ale nic pro mě. Naopak si myslím, že je to fajn materiál pro filmy nebo seriály.

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)