18. září 2016

neděle, září 18, 2016
24 komentářů štítky
zdroj
Název: Shadowhunters  
Země původu: USA 
Roky vysílání: 2016 - ???? 
Domovská stanice: Freeform 
Tvůrce: Ed Decter 
Žánr: Fantasy, Dobrodružný
 
Hlavní obsazení: Katherine McNamara (Clary Fray), Dominic Sherwood (Jace Wayland), Alberto Rosende (Simon Lewis), Matthew Daddario (Alec Lightwood), Emeraude Toubia (Isabelle Lightwood), Harry Shum Jr. (Magnus Bane), Isaiah Mustafa (Luke Garroway), Alan Van Sprang (Valentine Morgenstern), Jon Cor (Hodge Starkweather), Maxim Roy (Jocelyn Fray)
 
Popis: Osmnáctiletá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není ta, za koho se celý život pokládala. Clary pochází z dlouhého rodokmene Shadowhunterů. Jde o hybridy lidí a andělů, kteří loví démony. Když je její matka Jocelyn unesena, Clary se dostává do světa lovu démonů. Zde ji doprovází tajemný Shadowhunter Jace a její nejlepší kamarád Simon. Clary nyní žije ve zcela novém světě, mezi vílami, vlkodlaky, upíry a čaroději. Začíná svou cestu sebepoznání a dozvídá se další a další střípky ze své historie, stejně jako náznaky toho, co pro ni skýtá budoucnost. (zdroj: serialzone)

Co na to já?
zdroj
O tomto seriálu bylo v blogerské sféře už hodně slyšet. Někteří lidé jsou nadšení, jiní zklamaní, další naštvaní. Já se na seriál hodně těšila a abych byla upřímná, na začátku jsem byla hodně rozpačitá. První tři díly mě nebavily a zdály se mi vyloženě trapné, ale rozhodla jsem se to dokoukat, protože Nástroje smrti mám moc ráda. Od čtvrtého dílu mě to ale naštěstí chytlo. Řeknu to asi takhle - ten seriál není knihám téměř v ničem podobný, ale já na rozdíl od většiny knihomolů umím knihy od filmů a seriálů oddělit. Vždycky (nebo alespoň většinou) je prostě beru jako dva různé příběhy. Taky je hodně laciný, amatérský a herečka, co hraje Clary, je jedna z nejhorších hereček, co jsem kdy viděla. Podle mě nemá v hereckém průmyslu co dělat. Ale navzdory všem těmto negativním připomínkám si mě seriál nakonec získal. Naprosto perfektní jsou totiž vedlejší postavy - Alec, Izzy a Magnus opravdu nemají chybu.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



24 komentářů:

  1. U tohohle seriálu jsem zvládla jeden a půl dílu. Ale jestli je to po 4. díle lepší, tak se přes to možná jednou pokusím přenést a pustit se do toho znovu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten začátek byl fakt strašný, s děsem jsem na to zírala, ale vytrvala jsem a jsem za to opravdu ráda :) Od čtvrtého dílu je to opravdu lepší, jakmile se seznámili Alec s Magnusem, tak mě to začalo bavit :D

      Vymazat
  2. Asi dám seriálu šancu :D Našťastie to tiež viem - oddeliť knihy a filmy/seriály, takže v tomto prípade sa snáď seriál bude dať :-) Vďaka za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šanci tomu určitě dej, ale zkus vytrvat, ten začátek je totiž fakt strašný :D

      Vymazat
  3. Musím súhlasiť, prvé dva alebo tri diely boli vyložene trápne a ak tam bolo nejaké napätie alebo dráma, mala som chuť rozosmiať sa. Potom sa to však zlepšilo a hoci mi herečka, čo hrá Clary občas lezie na nervy a niekedy jej proste nedokážem zožrať to, čo hrá... je pravda, že Alec, Izzy a Magnus sú úplne zlatíčka (zábavné je, že týchto troch som si myslela, že budú úplne otrasní) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To já zase těmto třem věřila od začátku :) To o té herečce, co hraje Clary, jsem pochybovala od začátku (a právem), protože už v traileru bylo vidět, že hrát absolutně neumí...

      Vymazat
  4. Já jsem se na něj těšila hodně, po třech dílech jsem to ale vzdala. Po asi půl roce jsem mu dala ještě šanci - a zbožňuju to. :D
    Kromě Kat taky nemusím Doma (Jace). Ale třeba Izzy, Malec a Simon - wow. Herečka Camille a herec Raphaela - bomba! :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže taky tě zlomil čtvrtý díl? :D Já mám Doma ráda, ale na roli Jace mi nesedí, takžez něj taky odvázaná nejsem. Ale kromě něj a Kat jsem s obsazením opravdu spokojená :)

      Vymazat
  5. Bez mučení se přiznávám, že jsem nedokoukala snad ani ten první díl. Ze začátku jsem se celkem těšila, ale dost mě to... No ano, zklamalo. S tou Claryinou herečkou souhlasím - ale bohužel toho bylo víc, co mě odradilo :D Jediný důvod, proč bych ještě byla ochotná to někdy časem znovu zkusit, je Alec a Magnus. Tak možná, jednou... :D
    Imaginareum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tihle dva mě u toho seriálu právě drží :D Ve čtvrtém díle se potkali, proto mě to pak začalo bavit :D

      Vymazat
  6. Já se bohužel zatím nedostala ani ke knihám, ale jakmile je přečtu, určitě mám seriál v plánu zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten seriál není knihám podobný skoro vůbec, ale těch hlavních bodů se drží, takže si určitě přečti nejdřív knihy, jinak bys je pak měla v tom nejdůležitějším vyspoilerované :)

      Vymazat
  7. No to jsi mě spíš odradila :D Asi seriál nechám být :P

    OdpovědětVymazat
  8. Tys to vystihla dobře - trapné, laciné, amatérské, strašný herecký výkon :D No a kvůli tomu jsem to vzdala po prvním díle... Jako čekala jsem, že to bude takové "teen", ale i tak mě to vůbec nechytlo :( Oproti tomu třeba The Shannara Chronicles mě zase bavily, i když to bylo taky takové trochu kýčovité :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus tomu dát šanci do toho čtvrtého dílu, tam u mě přišel zlom, tak třeba by tě to taky začalo bavit :)
      Shannara se mi zase naopak líbila na začátku, ale čím novější ty díly byly, tím horší, nakonec jsem to ani nedokoukala...

      Vymazat
    2. Je fakt, že Shannara mě taky víc bavila na záčatku, než na konci. Doufám, že druhá série bude lepší :)
      Šanci tomu už asi nedám, nevím jestli bych to zvládla až do čtvrtého dílu, když mě odradil hned ten první. Spíš se pokusím objevit nějaký nový seriál :)

      Vymazat
    3. Tak jak chceš, no, nutit tě nebudu, ale mně se to fakt pak začalo mrtě líbit :D Nějakým zvráceným způsobem si to užívám :D

      Vymazat
  9. Naprosto s názorem souhlasím (což se moc často nestává :D )!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jako bych to psala já. :D Ono je to trapný a ti herci jsou až na pár výjimek naprosto tragičtí, zvlášť teda Clary, no a představitel Jace taky není kdovíjak skvělý herec, ale ty vedlejší postavy to naštěstí trochu zachraňují. Nejlepší jsou scény s Alecem a Magnusem prostě! :) Snad bude mít další řada vyšší rozpočet, aby ty speciální efekty aspoň trochu vypadaly... :D

    OdpovědětVymazat
  11. Videla jsem asi dva nebo tri dily, kdyz serial zacal, a od ty doby jsem zatim nepokrocila, a nevim, jestli budu pokracova :D nechytlo me to tak,jako ostatni serialy
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem říkala, mě to začalo bavit až od toho čtvrtého dílu, tak to třeba ještě zkus a uvidíš :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)