21. ledna 2016

čtvrtek, ledna 21, 2016
14 komentářů štítky

 Objednala jsem si balíček z Dobrých knih, který jsem si byla před chvílí vyzvednout ze zásilkovny.


 První natrhnutí obálky...


Jedná se o třetí díl trilogie Nebe, který je všude beznadějně vyprodaný a nakladatelství Knižní klub neplánuje dotisk, s čímž mě fakt štve. Musela jsem se uchýlit ke koupi v bazaru, takže je obal knížky docela dost poničený, ale aspoň že ji mám.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



14 komentářů:

  1. Tohle je bezvadná série, jenom obsahuje trošku víc chyb :D Ale přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch chybách jsem už slyšela. Šťastná z toho nejsem, ale snad ta série bude opravdu tak dobrá, aby mi ty knihy nezkazily zážitek :D

      Vymazat
  2. Sériu nepoznám, takže neviem posúdiť, každopádne je super, že si sa dostala ku knihe, ktorú si chcela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neznáš? Já o ní už hodně slyšela :) A jo, jsem ráda, že jsem ji nakonec sehnala, i když v blbém stavu.

      Vymazat
  3. Já si ji koupila, když jsem jela do Zlína na předpremiéru v Neoluxoru asi za 150,- komplet ve slevě pro členy KK. :) Je fajn, že ses k ní ještě takhle přes výprodej dostala. :) Já bych potřebovala sehnat první díl série Dědička, zbylé dva díly jsem si koupila, když jsem byla minulý rok v Praze v Levných knihách, ale česky není nikde k sehnání a slovensky je za plnou cenu. Slovensky by mi to nevadilo, ale nechci si ji kupovat za cenu o dvě stovky dražší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nikdy nepochopím, proč nakladatelství nedělají dotisk, když knihy vyprodají. Však to značí zájem, ne? Fakt hrůza :( A je to na pytel, když pak máš jen pár dílů a zbytek se sehnat nedá. Snad se ke knize jednou dostaneš.

      Vymazat
  4. Také ji mám doma stejně jako celou sérii.Já jsem ji ještě stihla koupit kompletně a ještě ve výprodeji,takže jsem za to ráda.Je ale pravda,že z buxu mi i tak,že je nová přišla poničená obálka třetího dílu,ale naštěstí se to pod knihami vyrovnalo :)
    Snad se nám bude série líbit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sérii dostávala postupně od bráchy, takže jsem o výprodeji neměla tušení, ale ten třetí díl se už nepovedl, no :( Taky doufám, že se mi série bude líbit, když už jsem si kvůli ní tolik vytrpěla :D

      Vymazat
  5. Znám tenhle problém a asi se taky budu muset uchýlit k bazaru, jelikož mám jen první dva díly a chybí mi už jen ten třetí.
    A mít doma jen 2/3 není moc fajn, tak snad se mi ji taky podaří ukořistit ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to právě nesnáším, vždycky chci mít sérii kompletní. Budu ti držet palce, abys ji taky někde sehnala, ale fakt spěchej, nebo ji už neseženeš nikde :D

      Vymazat
  6. Že není dostupný? No, to si děláš srandu! :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedělám, hledala jsem všude a marně. Našla jsem jen jeden výtisk v bazaru. Ani na databázi knih ho nikdo nenabízí.

      Vymazat
  7. Jojo, série Nebe... Nedávno byla akce, celý komplet za 150 Kč. Upozorňovala jsem na to na svém blogu, ale lidi ji sepsuli a odradili mě od nákupu. A teď si za to ťukám na čelo! Od té doby si kupuji všechny knihy, které mě zaujmou :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už měla doma ale první dva díly od bráchy, tak jsem si fakt nechtěla kupovat celou trilogii znovu, potřebovala jsem jen ten poslední díl :D A fakt? Sepsuli? Já právě na sérii slyšela jen samou chválu. A to je dobře, nenech se od nikoho odradit ;)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)