27. ledna 2016

středa, ledna 27, 2016
8 komentářů štítky
Rozhodla jsem se pustit do nového projektu, se kterým přišla Elis z Knižního světa. Zalíbil se mi, takže jsem se ho prostě musela zúčastnit :) O co se jedná?

Jelikož žijeme v době, kdy se obrovské množství knih točí kolem milostných trojúhelníků, většina čtenářů si vybere svého favorita a nakonec se buď raduje spolu s hrdinou/kou, nebo si rve vlasy kvůli špatnému úsudku hlavní postavy. A proto je tu projekt Kdo s koho, kdy se do každého článku vyberou 2 až 3 knihy/série s milostným trojúhelníkem a autor článku se může do sytosti vypsat o svém favoritovi. Jak prosté, že? Jen pokud možno, snažte se nespoilerovat.

Tak se pojďme podívat, jaké trojúhelníky jsem si pro vás pro dnešek vybrala :)


1) Smečka - Shay vs. Ren

zdroj
O tomto trojúhelníku vám toho moc neřeknu, protože jsem Smečku četla už před hodně velkou spoustou let a pamatuju si jen střípky příběhu. I přesto, že si už ale na knihu nijak zvlášť nevzpomínám, si moc dobře pamatuju, jaké emoce ve mně probouzel přítomný boj o dívčí srdce. Ren byl úžasný - nebo mi tak alespoň před těmi lety připadal, nevím, jak bych se na něj tvářila dnes, ale myslím si, že bych ho měla ráda i teď. Byl to fakt skvělý kluk a scény s ním mě moc bavily. To Shay mě na druhou stranu opravdu, ale opravdu vytáčel. Na začátku jsem ho ještě docela snášela, ale jak příběh postupoval dál, začala jsem ho nenávidět a to doslova. U spousty postav jsem schopná říct, že je nenávidím, ale pak si uvědomím, že je to možná až moc přehnané, ale Shayův případ to není ani náhodou. Vážně jsem ho při čtení z hlouby duše nenáviděla a zkazil mi dojem z úplně celé série, protože on byl důvod, proč jsem ten příběh ani nedočetla. Prostě to nešlo. Nemohla jsem Shaye vystát a pro zachování svého duševního zdraví jsem se na třetí díl raději vybodla. Je to ta nejpříšernější postava, s jakou jsem se kdy setkala. Každopádně jsem si ale přečetla spoilery, tak vím, jak to celé dopadlo. (SPOILER: Jsem fakt ráda, že jsem tu trilogii nakonec nedočetla, protože kdybych si měla prožít Renovu smrt a Shayův šťastný konec, tak bych se asi zastřelila. Já toho kluka fakt nedávám! SPOILER)

2) Percy Jackson - Annabeth vs. Rachel


zdroj
Někdo zrovna tyhle dvě s Percym za milostný trojúhelník nepovažuje, ale já bych teda řekla, že o něj jde. Jen se zkrátka jedná o děti, takže ten trojúhelník není tak intenzivní. Od úplného začátku jsem milovala Annabeth a ona s Percym mě neskutečně bavili. Sice jim bylo v první knize teprve dvanáct, takže jsem nemohla v milostném smyslu očekávat bůhvíco, ale fandila jsem jim i tak. :D Rachel se v příběhu objevila až později, teď si nejsem jistá, kdy přesně, ale myslím si, že to byl třetí nebo čtvrtý díl, a nijak zvlášť si mě nezískala. Ona je sice moc fajn holka, ale vzhledem k tomu, že jsem hned od prvních chvil poznala, že se do Percyho zakoukala, nebyla jsem z ní zrovna nadšená, protože jsem prostě zbožňovala Annabeth. Jenže ona i Percy byli v tomhle dost tvrdohlaví, takže si stáli za tím, že jsou jen přátelé (což jsem jim nevěřila ani za mák). Rachel se na druhou stranu vůbec nebála vyjádřit a šla si jasně za tím, co chtěla. Právě proto mě trošku děsila, protože jsem měla strach, aby to Annabeth a Percymu moc nezkomplikovala... Hádám, že jste asi všichni pochopili, že jsem jasný team Annabeth, že? :D


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Ani jednu sérii jsem nečetla,ale Percy Jacksona mám doma,takže se těším až si ho přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je vtip? Myslím ten spoiler u jedničky? Tak teď jsem fakt ráda, že jsem se nedostala přes první díl, protože Shaye jsem taky nesnášela. Doufám, že si ty jména nepletu (protože to je už několik let, co jsem to četla), ale fandila jsem tomu, kdo s ní měl být původně, ne tomu přivandrovalci :D.
    A s dvojkou také souhlasím. Annabeth se k Percymu prostě hodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, bohužel to vtip není. Stoprocentně to samozřejmě nevím, protože jsem to nečetla, ale tenhle spoiler na mě dolehl z více stran, tak předpokládám, že je to opravdu tak. A ne, nepleteš :D Ren byl ten, se kterým byla od začátku, Shay byl ten přivandrovalec, co se tam nově objevil :D

      Vymazat
  3. Četla jsem akorát Smečku a tam jsem zase Shayovi.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo fakt? Tak to jsi první, o kom vím. Já znám všechny, co Shaye nesnáší :D

      Vymazat
  4. Druhou trojici nemohu posoudit, ale co se týče první, tak Ren jasně vede. Škoda, že to neskončilo jinak :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže hádám, že spoiler byl pravdivý. Ach jo, jsem fakt ráda, že jsem to nakonec nedočetla :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)