31. ledna 2016

neděle, ledna 31, 2016
20 komentářů štítky ,
Tadáááá! Konečně je to tady! Přesně za dva dny, 2. 2. 2016, slaví Moje malá knihovna první narozeniny!

Nemůžu uvěřit, jak to rychle uteklo! Zdá se mi to jako včera, kdy jsem blog zakládala a přidávala první recenzi, a on už je to rok! Vážně neuvěřitelné... :)

Za těch 12 měsíců jsem přidala přesně 392 článků, obdržela 2426 komentářů (z toho je polovina mých, protože na komentáře odpovídám) a získala 78 pravidelných čtenářů. Moc Vám všem děkuju za přízeň, nesmírně si toho vážím a doufám, že to takhle bude pokračovat i dál a já tu s Vámi ještě hodně dlouho vydržím! :)

Teď už ale pojďme k narozeninové soutěži! Protože co by to bylo za narozeniny, kdyby nedošlo na dárky, že? ;) Radím Vám, abyste si pořádně přečetli níže přiložená pravidla a hlavně informace, co všechno mi máte do emailu poslat, protože pokud něco z toho neuděláte, nebudu vás moct do soutěže zařadit, což by byla škoda.

Tady vidíte všechny knihy, o jaké se bude soutěžit. Každý z Vás si vybere, jakou knihu by si přál vyhrát, a o tu si mi napíše.

Tentokrát nebudu dělat žádné soutěžní otázky, ale rozhodla jsem se, že soutěžním úkolem bude fotografie. Všichni, kdo se budete chtít zúčastnit, se musíte vyfotit se svou nejoblíbenější knížkou ze všech. Není podmínkou, abyste na té fotce měli obličej, protože já své fotky taky nerada někam posílám, takže mi úplně stačí, když tam budete mít třeba jen ruku, ve které budete tu knihu držet. Fantazii se meze nekladou. Je to jen a jen na Vás.

Vítězové budou dva, takže po ukončení soutěže budu novým majitelům posílat dvě knihy. Jednoho vítěze budu náhodně losovat pomocí papírků se jmény (jsem si totiž vědoma toho, že ne každý umí fotit krásné fotky, já to taky neumím) a druhého vítěze vyberu sama podle toho, jaká fotka se mi bude nejvíc líbit. Takže šanci mají opravdu všichni! ;)

 Pravidla:
  • Zúčastnit se mohou lidé s českou a slovenskou doručovací adresou.
  • Soutěž trvá ode dneška do 29. 2. 2016. Krátce poté vyhlásím výherce, kteří budou mít 48 hodin na to, aby se mi ozvali, jinak vylosuji jiné.
  • Splněné úkoly mi posílejte pouze na email ada.jack@seznam.cz
  • Soutěž je pro mé pravidelné čtenáře (Musíte být přihlášení v pravém menu u Pravidelných hostů.)

 Do emailu mi napište:
  • Jméno/přezdívku.
  • Přezdívku, pod jakou jste přihlášeni v mých pravidelných čtenářích.
  • Blog (jen pokud ho máte a chcete se se mnou o něj podělit) - není podmínkou
  • Fotografii se svou nejoblíbenější knížkou.
  • Každý z Vás může získat jeden vstup navíc, aby měl v losování větší šanci. Pokud chcete, můžete soutěž někde sdílet a poslat mi odkaz, abych si to mohla ověřit. :) Povinné to ale určitě není.
  • !!! Do předmětu emailu napiště název knihy z výše přiloženené fotky, jakou si přejete vyhrát (např. "Pád noci").


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



20 komentářů:

  1. Moc gratuluji a doufám,že v blogovém světě zůstaneš ještě hodně dlouho :)
    Výhry jsou vážně krásné,takže už se těším až půjdu fotit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky doufám, že tu ještě dlouho zůstanu, zatím mě blogování moc baví.
      A super, těším se na tvůj příspěvek! :)

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší... za dva dny :D Doufám, že tu ještě několik let vydržíš :D A samozřejmě přeji mnoho blogové inspirace :D

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší :)... a doufám že tu budeš ještě dlouho, tvé články zbožňuji n_n...
    Super soutěž, určitě se ráda zapojím, bude to výzva :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :) Něco takového určitě potěší.
      A na fotku se budu těšit ;)

      Vymazat
  4. Tak ať je i druhý rok tak úspěšný :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší k narozeninám a hodně spokojených čtenářů a návštěvníků i do dalších let! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad na soutěž :) Popřemýšlím, jestli se zúčastním, výběr ze šesti knih je více než štědrý :) A gratuluji k prvním narozeninám, ať se i nadále daří! :)
    http://fiamorisrunning.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě popřemýšlej, udělat jednu fotku není nic těžkého :) A děkuju!

      Vymazat
  7. Jéé, to je krásné! Gratuluji k narozeninám a přeji hodně štěstí v dalších letech! :) Do soutěže se moc ráda zapojím - teď jen vymyslet, jak udělat tu fotku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) A super, budu se těšit ;) Snad tentokrát nezapomeneš jako minule :D

      Vymazat
  8. Přeji všechno nejlepší i do dalšího roku :) Hodně skvělých přečtených knih a inspirace :) A děkuji za soutěž, ráda se zúčastním :)

    OdpovědětVymazat
  9. To už je rok? No teda! Tak to gratuluju, Adi! Ať to šlape tak, jak doteď! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, taky nemůžu uvěřit, že tu straším už takovou dobu :D A děkuju!

      Vymazat
  10. Gratuluji k úspěchům, jak jsem tak odpozorovala, sklidila si je zaslouženě :)
    Sice patřím mezi tvé pravidelné čtenáře jen chvíli, ale do soutěže se zkusím taky zapojit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :)
      A určitě se zapoj, losování bude náhodné, takže šanci mají všichni :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)