7. ledna 2016

čtvrtek, ledna 07, 2016
8 komentářů štítky

 Balíček s novými recenzáky od Fragmentu :) Mám z nich radost, čekala jsem na ně několik měsíců, protože se musel udělat dotisk, takže jsem strašně moc ráda, že se mi dostaly do rukou. A taky jsem se tentokrát nemusela otravovat s PPLkem, protože byl doma táta,  takže super :D


 Pořádné bichličky, co? :D


A je to tu! Konečně zjistím, jak to dopadne s Percym a Annabeth poté, co spadli do Tartanu :3


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Pěkné přírůstky :D K téhle sérii se už taky dopracovávám :D Jinak mně poslední dobou chodí balíčky od Fragmentu přes Českou poštu. Překvapilo mě to, ale jsem za to ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těš se, Bohové Olympu jsou lepší než Percy! :) A co? Tak to ti závidím! Mně vždycky jen pitomý PPL :D

      Vymazat
  2. Percyho bych si také někdy konečně mohla přečíst... :) A jinak, také mi od Fragmentu chodí balíčky přes PPL. Štve mě to, jelikož kolikrát přes týden nejsem doma, ale na koleji a pak musím složitě volat mamce, jestli je doma... když to tak řeknu, zlatá Česká pošta. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Percyho si určitě přečti, je super :)
      A přesně! Zlatá Česká pošta. PPL mi pokaždé vozí balíčky ve 12 a kdo je asi tak ve 12 doma, že? Já jsem ve škole, rodiče v práci.

      Vymazat
  3. Bohy Olympu ti závidím :)Já se po Drahokamech vrhnu na Percyho. Užij si je ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pššt, spoiler! :D Na Bohy Olympu se taky chystám, jen nejdřív musím nějak přečíst poslední díl Percyho a zrovna je lákavější Carter Kane :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň :DD Na Bohy Olympu se máš co těšit, jsou ještě lepší než Percy. A na Cartera Kanea se taky chystám, snad příště :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)