18. ledna 2016

pondělí, ledna 18, 2016
4 komentáře štítky
Jsem tu s dalším článkem do rubriky Top 5. Tentokrát jsem si zvolila pořadí svých nejoblíbenějších nelidských postav z knih. Vzhledem k tomu, že čtu v drtivé většině hlavně fantasy, tak těch nelidských postav mám na výběr hodně, ale já jsem se rozhodla, že nebudu počítat ty, kteří lidé sice nejsou, ale svým vzhledem je připomínají. Takže žádní elfové, vlkodlaci, upíři a tak podobně. Toto je žebříček postav, které jako lidi rozhodně nevypadají.


zdroj
Pátá nejlepší nelidská postava
Na páté místo jsem umístila pana Wonga od Daryndy Jones. Tahle postava je samozřejmě myšlená tak trochu jako vtip, protože když přimhouříte oči, tak jako člověk vypadá, ale já ho tak zkrátka neumím brát. Pan Wong je totiž duch, který bydlí u Charley v bytě a celých těch několik let, co tam spolu žijí, se pouze vznáší v rohu obýváku čelem vzad a neřekl ani slovo. Charley ani neví, jak vypadá, jen si myslí, že jde o nějakého čínského přistěhovalce z minulého století, kterého si pojmenovala "pan Wong". I přesto, že o něm vůbec nic nevím, ho mám ale ráda a pokaždé se musím smát, když ho Charley po příchodu nebo odchodu zdraví.
zdroj
Čtvrtá nejlepší nelidská postava
Na čtvrté místo jsem se rozhodla posadit Horatia a Magnuse od Richelle Mead. Tito dva havraní poslové samotného boha, který se na svou stranu snaží přetáhnout Justina, mě fakt baví. Justina sice lituju, protože kdybych měla mít ty dva pitomce nastěhované v hlavě, kde by se mi neustále pletli do myšlenek a mluvili na mě, asi bych se zcvokla, ale z pohledu čtenáře je to fakt vtipné. Občas mají vážně skvělé hlody a dokážou mě rozesmát (a Justina dovést k šílenství, chudáka :D).

zdroj
Třetí nejlepší nelidská postava
Na třetím místě u mě bude stát Safira od Christophera Paoliniho. Neznám snad nikoho, kdo by neměl Safiru rád. Však co by na ní jen mohlo být špatného, že? Když jsem poprvé četla Eragona a spolu s ním prožívala její narození a růst, vyloženě jsem se rozplývala. Já chci taky vlastního dráčka! Sice nemám tušení, kam bych ho dala, až by vyrostl, a kdybych na něm měla letět, určitě bych dostala infarkt, ale to jsou jen detaily! Takže pokud víte o nějakém obchodě nebo chovné stanici s draky, dejte vědět. ;)

zdroj
Druhá nejlepší nelidská postava
Druhé místo jsem udělila Dobbymu od J. K. Rowling. Z Harryho Pottera jsem četla jen asi první tři díly před spoustou let, takže si je vůbec nepamatuju, ale filmy jsem viděla všechny. Kromě toho jsem si nedávno pořídila knižní sérii v angličtině i domů a po maturitě se na ni chystám. Ale teď už zpět k Dobbymu. I když jsem knížky ještě nečetla, jsem si jistá, že ho budu milovat i tam, protože ve filmu je Dobby neskutečné zlatíčko a rozhodně si zaslouží své místo v tomto žebříčku!
zdroj
Nejlepší nelidská postava
No a teď už jdeme do finále. Nejvyšší stupeň jsem darovala Xemeriovi od Kerstin Gier. Je mi úplně jasné, že tohohle nejbožejšího démonního chrliče na světě, jen tak někdo nepřekoná. Já ho vážně miluju! Je pravda, že když se poprvé objevil na scéně, tak jsem ho podobně jako Gwen chtěla uškrtit, protože byl fakt otravný, ale pak se ve mně něco zlomilo a já si začala přát, aby byl opravdový a stal se i mým kamarádem. On je zkrátka úžasný!!!


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Zrovna včera jsem přemýšlela nad tím, jestli někdy během druhého nebo třetího dílu pan Wong zareaguje, takže hádám, že tady mám odpověď :D Jinak Xemerius je naprosto bezkonkurenční, to první místo má zasloužené :D Ale zapomněla jsi na Percyho pegase Blackjacka, nebo aspoň já ho mám ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že pan Wong jednou překvapení, nevěřím tomu, že bude napořád v takovém stavu, ale v do češtiny přeložených dílech se to ještě nestalo, no :D
      A jo, Blackjacka taky miluju, ale zapomněla jsem na něj :D

      Vymazat
  2. Safira a Dobby ♥ Ke Xemeriovi jsem se ještě nedostala, objeví se doufám už ve dvojce :D A ti havrani z Věku X si mě teda nezískali, nevím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Xemerius bude už ve dvojce! :-* Máš se na co těšit.
      A já těm hravranům fandím, jsou vtipní :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)