13. ledna 2016

středa, ledna 13, 2016
16 komentářů štítky

 Včera mi dorazil balíček od Knihcentra. Když jsem si knížku objednala, nevěděla jsem co čekat, ale jen pár minut na to jsem na jednom blogu objevila recenzi, která mě neskutečně nalákala, takže jsem teď natěšená jako blázen :D


Rozbaluju...


Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala. Je to příběh dvou nejlepších kamarádů, kteří jsou do sebe navzájem zamilovaní, ale nikdy si to neřekli. A tato kniha je zároveň napsaná taky dvěma nejlepšími přáteli, kteří se rozdělili tak, že za chlapa píše chlap a za ženskou žena, takže je prý v knize krásně vidět ten rozdíl. Nesmírně se těším! :)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Knihcentrum má jen jeden recenzní výtisk na jeden titul? :D To jsem nevěděla.
      Tak promiň, no, ale je to lákavá knížka :D

      Vymazat
    2. Zrejme jo, take me to prekvapilo.
      Tak ja Ti tedy odpoustim :D

      Vymazat
  2. Knih neznám, ale těším se na recenzi :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o ní taky předtím neslyšela, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
  3. Kniha vypadá rozhodně zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten námět se dvěma kamarády psaný z pohledu dalších dvou kamarádů je rozhodně zajímavý :) Těším se.

      Vymazat
  4. O téhle knize jsem už slyšela, ale zatím jsem ji odsunula na druhou kolej :D Přeji, ať se ti líbí a těším se na recenzi, třeba se do ní pak pustím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jak se mi bude líbit :) Třeba tě pak nalákám :D

      Vymazat
  5. Týjo, tak ta vypadá moc dobře, určitě si ji přečtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě láká :) Ten nápad je prostě výborný, tak snad se mi bude líbit i styl psaní :)

      Vymazat
  6. Knihu síce nepoznám, ani som o nej ešte nepočula, každopádne námet vyzerá zaujímavo a dúfam, že obsahovo bude dobrá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, protože se na ni opravdu těším :)

      Vymazat
  7. Kniha vypadá velmi dobře,vídám ji na internetu hodně často,ale nikdy jsem se nepodívala o čem je.
    Teď mě hodně láká si ji přečíst :-D
    Už se těším na recenzi a přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji právě neviděla nikde, objevila jsem jen jednu recenzi až po tom, co jsem si knížku objednala, ale nelituju toho, protože mě fakt láká. Děkuju a snad se k ní taky brzy dostaneš :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)