24. ledna 2016

neděle, ledna 24, 2016
12 komentářů štítky

Další kniha z mého nekonečného seznamu, kterou bych si moc ráda přečetla a pokud možno i vlastnila. Která to je?

Název: OTKA - Ošklivá tlustá kamarádka
Autor: Kody Keplinger
Nakladatelství: CooBoo

Anotace: Sedmnáctiletá Bianca Piperová je cynická a loajální a zdaleka si nemyslí, že je mezi svými kamarádkami ta nejkrásnější. Je taky moc chytrá na to, aby skočila na lep sladkým řečičkám školního hezouna Wesleyho Rushe. Bianca ho vlastně nenávidí. A když jí dá tu nepěknou přezdívku, vychrstne mu colu přímo do obličeje. Ale doma to teď nestojí za nic a Bianca touží po rozptýlení. Což dopadne tak, že Wesleyho políbí. A co hůř, líbí se jí to! Při pokusu se z toho nějak vykroutit se z ní a jejího úhlavního nepřítele stanou „kamarádi s výhodami“. Což se samozřejmě brutálně nevydaří. Wesley neumí moc naslouchat a jeho život taky stojí za starou belu. A Bianca si s hrůzou uvědomí, že do kluka, kterého nenáviděla, začíná být trochu zamilovaná.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



12 komentářů:

  1. Tuhle knihu mám u sebe v angličtině... teď se ještě dokopat k jejímu přečtení :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kniha je moje must-have ,protože po filmu..OMG ten film je pro každého povinnost.Opravdu film je vydařený,takže kniha je pro mě jistota-teď se ještě dokopat jí koupit :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Otku už mám doma a připravuji se na ní :D...

    OdpovědětVymazat
  4. Knižku mám doma už sa k nej len dostať :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, ať se k ní dostaneš co nejdřív :)

      Vymazat
  5. Tuhle knížku jsem četla v originále (na blogu je i recenze), ale, že by mě nějak extra nadchla, ale špatná vůbec není.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nehledám nic extra, jen fajn oddychovku. A navíc jsem zatím slyšela téměř jen pozitivní ohlasy, tak se těším :)

      Vymazat
  6. Hmmm, třeba se ti brzo dostane do ruky, že :)) :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)