30. ledna 2016

sobota, ledna 30, 2016
20 komentářů štítky
zdroj: readingicon.com
Leden už je u konce a já vám přináším své nové přírůstky do knihovny. Jako obvykle z nich mám nesmírnou radost a neustále se na ně dívám, abych se ujistila, že jsou ty zlatíčka teď vážně moje. Zajímá vás, co je u mě nového?

Knihy, jaké jsem vyhrála:



velké prd :D

Knihy, jaké jsem si koupila:


Snažila jsem se udržet a stejně jako v minulém měsíci si žádnou knihu nekoupit, ale opět jsem to nevydržela. Zdá se, že to vždycky dokážu jen jeden měsíc a následně už si musím nějakou knihu opravdu koupit. Jako první jsem si pořídila Hostitele, protože už dlouho plánuju re-reading. A pak jsem si ještě v bazaru koupila Do poklidné modři, protože je kniha všude beznadějně vyprodaná.

Knihy, jaké jsem dostala:


Teď pojďme k recenzním výtiskům. Od Fragmentu jsem dostala Hádův chrám (recenze zde) a Krev polobohů (recenze zde) od Ricka Riordana. Konečně mám tuhle skvělou sérii dočtenou.
 Díky nově uzavřené spolupráci s ČBDB jsem obdržela Půlnoční výprodej od Seanan McGuire. Recenze už je napsaná, ale zatím ne zveřejněná.
No a v poslední řadě tu mám ještě Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala od J. Rice a L. Tait. Recenze ještě není, knížku akorát dočítám.

Všechny knihy pohromadě:


A tady už jsou všechny ty krásky pohromadě. Jejich konečný počet je 6. Tentokrát jsem se snažila svou knihománii trochu omezit a jak je vidět, povedlo se mi to. Když ale takhle předem koukám do následujícího měsíce, tam to bude zase pořádná úroda. :D


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



20 komentářů:

  1. Moc pěkné přírůstky :D Plánuju re-reading Hostitele, tak se snad k němu brzo dostanu :D A samozřejmě plánuji i Bohy Olympu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tě znám, tak se k Hostiteli dostaneš dřív jak já :D A na Bohy se opravdu těš ;)

      Vymazat
  2. Krásné knihy. Hostitele si plánuji koupit v únoru a moc se na něj těším. Také mě zaujala kniha Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala určitě se po ni podívám. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hostitel je super, taky se těším, až se pustím do re-readingu. No a Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala je taky skvělá. Je to milá oddechovka, líbí se mi :)

      Vymazat
  3. Já jsem se tento měsíc absolutně neudržela,ale příští dva měsíce mám naplánovanou stopku.
    Celou sérii Nebe mám doma a Hostitele i Nejlepší věc bych si chtěla pořídit.Bohužel to ale díky stopce budu muset vydržet :-D
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, aby se ti to podařilo :D Mně se ta stopka povede vždycky jen tak dvě měsíce v roce, déle mi to nikdy nejde :D

      Vymazat
  4. Hezké přírůstky, Krev Polobohů mě ale v konečné fázi zklamala :/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné přípustky, mě kvůli zkouškovému období moc knih nepřibylo, ale i tak mám s Elusion a Půlnoční koruny velkou radost. :) Gratuluji k nové spolupráci a přeji hezké čtení! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) No jo, zkouškové je zlo, nětěším se, až mi to příští rok začne :D

      Vymazat
  6. Krása, Bohy Olympu už máme taky doma.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohové Olympu jsou super. A vypají fakt skvěle, když je mám teď komplet :3

      Vymazat
  7. Veľmi pekné prírastky :D Hostiteľa som ja osobne vzdala, mne tá kniha skrátka nesadla :D Z ostatných som nečítala ani jednu, ale počula som dobré ohlasy najmä na Bohov Olympu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohové Olympu jsou opravdu hodně dobrá série, určitě doporučuju, i když by sis nejdřív musela přečíst Percyho Jacksona :) A mně se Hostitel hodně líbil, autorčino Stmívání nesnáším, ale Hostitel mi sednul :)

      Vymazat
  8. Krásná hromádka knížek! Já z nich zatím četla pouze Hostitele a ten se mi tedy moc líbil. Už je to dlouho co jsme tu knížku četla, takže v brzké době také plánuji re-reading :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky četla už před spoustou let, tak snad se k němu dostanu brzy, abych si mohla příběh osvěžit :)

      Vymazat
  9. Krásné přírůstky :-). Na Bohy Olympu se také chystám :).

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné kousky, mám téměř všechny :-P

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)