Název: Gossip Girl (Super drbna)
Země původu: USA
Roky vysílání: 2007 - 2012
Domovská stanice: The CW
Tvůrci: Josh Schwartz, Cecily von Ziegesar, Stephanie Savage

Žánr: Drama, Komedie, Romantický

Hlavní obsazení: Leighton Meester (Blair Cornelia Waldor), Blake Lively (Serena Celia Van Der Woodsen), Penn Badgley (Daniel Randolph 'Dan' Humphrey), Kristen Bell (Super drbna - hlas), Ed Westwick (Charles Bartholomew 'Chuck' Bass), Chace Crawford (Nathaniel Fitzwilliam 'Nate' Archibald), Taylor Momsen (Jennifer Tallulah 'Jenny' Humphrey), Matthew Settle (Rufus Humphrey), Kelly Rutherford (Lillian Celia 'Lily' Van Der Woodsen), Jessica Szohr (Vanessa Marigold Abrams), Kaylee DeFer (Ivy Dickens), Michelle Trachtenberg (Georgina Sparks)

Popis: Gossip Girl je americký seriál natočený podle knižní předlohy od Cecily von Ziegesar. Zavede nás do života New Yorské smetánky, ale zároveň i do života obyčejných lidí. Co mají společného? Všichni navštěvují elitní školu na Manhattanu, kde je královnou Blair Waldorfová, jejíž život se zdá být na první pohled perfektní. Má bohaté rodiče, je populární, má krásného přítele, ale nemá zas až tak šťastný život. Gossip Girl nám ukáže, že peníze opravdu nejsou všechno a že problémy má každý jedinec. A ty se začnou nořit na povrch, když se do města vrátí její někdejší přítelkyně Serena Van Der Woodsenová, která před časem odešla bez rozloučení na internátní školu... (zdroj: serialzone)

Co na to já?
Seriál Gossip girl kolem mě strašně dlouho jen proplouval, i když si ho strašně moc holek z mého okolí i na internetu chválilo. Mně se do něj ale nechtělo právě z toho důvodu, že to byly jen samé holky. Já nejsem ta typická holka, co si potrpí na holčičí věci a šatečky a tenhle seriál se mi zkrátka zdál až příliš dívčí. Jednoho dne, asi před třemi lety, jsem se ale poměrně nudila a přemýšlela nad tím, co si pustím, až jsem se dostala k pilotu právě Gossip girl. A jsem strašně ráda, že jsem tak udělala, protože mě to nesmírně chytlo. Je to sice tak trochu telenovela, ale strašně moc mě to bavilo. Je o New Yorské smetánce ze střední školy, do jejíž partičky se tak trochu nedopatřením dostal i Dan Humphrey, který je všechno, jen né bohatý. A celou jejich školu zároveň ještě terorizuje tajemná Gossip girl, která na svůj blog vkládá každý drb, ke kterému se dostane, a tím ničí svým spolužákům životy. Strašně moc mě bavilo uvažovat nad tím, kdo tahle mrcha ve skutečnosti je. Když teď nad tím seriálem tak přemýšlím, asi se na něj po maturitě kouknu znovu, protože už jsem spoustu věcí zapomněla. Sice už budu připravena o to tajemství okolo GG, protože už vím, kdo to je, ale jsem si jistá, že si re-watching užiju i tak.