15. ledna 2016

pátek, ledna 15, 2016
6 komentářů štítky

Další kniha z mého nekonečného seznamu, kterou bych si moc ráda přečetla a pokud možno i vlastnila. Která to je?

Název: Amy & Roger: Na cestě
Autor: Morgan Matson
Nakladatelství: CooBoo

Anotace: Amy se na léto dvakrát netěší. Její máma se rozhodla přestěhovat na druhý konec země a Amy má teď za úkol dovézt její auto z Kalifornie do Connecticutu. Problém je, že od té doby, co její otec zemřel při autonehodě, se Amy není schopná posadit za volant. Děsí ji to. A v tu chvíli přichází na scénu Roger, prý starý přítel rodiny (jak tvrdí Amyina matka), který má také v plánu road trip přes půlku Států. Nejkratší možná trasa je naplánovaná, tak stačí vyrazit… Proč to ale nevzít zábavnější cestou? Udělat si pár zajížděk rodičům natruc a poznat Ameriku? Pomůže to oběma, aby se vyrovnali sami se sebou a zacelili bolavé rány?


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Na tuhle knihu se taky chystám :D tak schválně, kdo se k ní dostane dříve :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já určitě letos, ale stejně myslím, že vyhraješ :D

      Vymazat
  2. Kniha nevyzerá zle, každopádne nie je to môj šálok kávy. Takže dúfam, že sa k nej čoskoro dostaneš, a že sa ti bude páčiť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já normálně tyto knížky taky nečtu, ale tahle mě z nějakého neznámého důvodu opravdu láká :)

      Vymazat
  3. Amy a Roger jsou super! Zrovna dneska jsem tou knížkou listovala a vzpomínala na dobu, kdy jsem ji četla :)) Chytne za srdce a i když je dlouhá, neomrzí, mně se moc líbila :)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)