3. ledna 2016

neděle, ledna 03, 2016
20 komentářů štítky

Další kniha z mého nekonečného seznamu, kterou bych si moc ráda přečetla a pokud možno i vlastnila. Která to je?

Název: Hostitel
Autor: Stephenie Meyer
Nakladatelství: Tatran

Anotace: Náš svět napadl neviditelný nepřítel. Lidé se pro tyto mimozemšťany mění na pouhé hostitelské tělo; jejich mozek ovládne vetřelec, ale tělo zůstává netknuté a zdánlivě beze změny pokračuje v předchozím životě. Obětí mimozemšťanů se rychle stane drtivá většina lidstva. Když vetřelci dopadnou i Melanii, jednu z hrstky přežívajících „divokých“ lidí, dívka vůbec nepochybuje, že nastal její konec. „Poutnice“ - její vetřelecká „duše“ - která teď ovládla Melaniino tělo, dostala předem varování před problémy existence v člověku: změť pronikavých emocí, příliš mnoho smyslů, vypjatě živé vzpomínky. S jednou potíží však Poutnice nepočítá: předchozí obyvatelka těla se odmítá vzdát vlády nad svou myslí, i když tělo jí už nepatří. Poutnice bádá v Melaniiných myšlenkách a doufá, že objeví příčinu nezdolného lidského vzdoru. Místo toho Melanie naopk zaplní mysl Poutnice vzpomínkami a podobou milovaného muže – Jareda, který se dosud někde skrývá před vetřelci. A jelikož Poutnice se nemůže oddělit od Melaniiny tělesné touhy, sama začne prahnout po muži, jehož má odhalit. Když vnější okolnosti přinutí Poutnici a Melanii, aby uzavřely nedobrovolné spojenectví, vydají se spolu na nebezpečnou a nejistou pouť za mužem, kterého obě milují.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



20 komentářů:

  1. Jo, Hostitele bych si zase taky jednou mohla přečíst :D A ta filmová obálka je fakt povedená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho četla před spoustou let z knihovny, mnohem dřív, než byl film, ale rozhodně bych si chtěla knížku pořídit i domů a ještě jednou se do ní pustit :) A jo, ta filmová obálka je super, první se mi nelíbila, ale bohužel ta filmová stojí dvojnásobek té původní, což mě štve :/

      Vymazat
  2. Tuhle knihu bych také moc chtěla.Viděla jsem film a byla jsem nadšená a zamilovala jsem si ho,takže kniha je pro mě jasná volba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mi věř, že knížka je mnohem lepší :) Film nebyl špatný, vlastně se mi i líbil, ale oproti knížce docela slabý odvar :D

      Vymazat
  3. Hostitele bych si ráda přečetla. Film se mi hodně líbil a tak jsem zvědavá na knihu. Jen mě mrzí, že jsem věděla nejdříve o filmu a pak jsem se dozvěděla o knize, ale to bylo už pozdě přečíst první knihu a pak až film. No jsem zvědavá jak se mi bude po filmu líbit kniha. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě to zajímalo, já to mám většinou tak, že se mi líbí víc to, s čím jsem se setkala první :D Každopádně knížka je fakt skvělá.

      Vymazat
  4. Viděla jsem akorát film. Ale na knihu se taky chystám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Knihu som začala čítať, ale napokon som to vzdala, nejako som sa do nej nevedela vžiť :-) Každopádne držím palce, aby si sa k nej dostala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s ní měla taky na začátku problém, ale nakonec mě chytla. Kolik stran jsi vydržela? Ono nějakých prvních 100 je docela slabých, co si tak pamatuju.

      Vymazat
  6. Týjo, to už je let, co jsem ji četla! :D Vím, že jsem ji četla hned jak vyšla. A že jsem za ni dala tehdy docela hodně peněz :D Mně se zas ta původní obálka moc líbí :) A ráda bych se do knížky někdy znovu pustila! Můžeme udělat hromadný re-reading :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji četla hned po vydání. Je to fakt hrozně dlouho :D A to věřím, že tehdy stála hodně, však se podívej, kolik teď stojí ta filmová obálka :D

      Vymazat
    2. Noo, málo to není :D Já mám právě pocit, že jsem tehdy platila tu běžnou cenu, těch 499.. :D

      Vymazat
    3. Ty jo fakt? Tak to je teď hóóódně zlevněná :D Možná nakonec sáhnu po tom stašidelném oku, i když mě docela děsí :D

      Vymazat
  7. Tu muzu jen doporucit. Precetno jednim dechem. Pujcila jsem ji mamce a ta me hned po docteni bombardovala otazkami, kdy bude pokracovani :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji už četla, Lucy, vím, že je skvělá :)
      A pokračování... :( Nevěřím, že se ho dočkáme. Meyerová sice říkala, že to plánuje na trilogii, ale uběhlo už několik let a stále nic. Asi si už vydělala dost peněz a další knížky psát už nebude. Aspoň, že je ten Hostitel docela ukončený.

      Vymazat
  8. Hostitele už jsem četla a je vážně skvělý! :)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)