16. ledna 2016

sobota, ledna 16, 2016
6 komentářů štítky

 Dorazil mi další balíček z Fantom Printu.


 Jedná se druhý díl jedné fajnové série :)


A Půlnoční výprodej je tady. Těším se, až se dozvím, jak to bude s Verity pokračovat.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Tuhle knihu neznám. Vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První díl se jmenuje "Armagedon ve slevě", určitě se po ní mrkni :)

      Vymazat
  2. No nevím nevím, o téhle knize jsem už slyšela, lépe řečeno o prvním dílu, ale nějak se nemůžu rozhodnout, zda se do knihy pustit nebo ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jenom na tobě :) Mně se první díl líbil.

      Vymazat
  3. Už se těším, až se do ní taky začtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to lehce naťukla včera, mám asi 30 stránek a rozhodně to vypadá napínavě ;)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)