9. ledna 2016

sobota, ledna 09, 2016
8 komentářů štítky
Rozhodla jsem se pustit do nového projektu, se kterým přišla Elis z Knižního světa. Zalíbil se mi, takže jsem se ho prostě musela zúčastnit :) O co se jedná?

Jelikož žijeme v době, kdy se obrovské množství knih točí kolem milostných trojúhelníků, většina čtenářů si vybere svého favorita a nakonec se buď raduje spolu s hrdinou/kou, nebo si rve vlasy kvůli špatnému úsudku hlavní postavy. A proto je tu projekt Kdo s koho, kdy se do každého článku vyberou 2 až 3 knihy/série s milostným trojúhelníkem a autor článku se může do sytosti vypsat o svém favoritovi. Jak prosté, že? Jen pokud možno, snažte se nespoilerovat.

Tak se pojďme podívat, jaké trojúhelníky jsem si pro vás pro dnešek vybrala :)


1) Pekelné stroje - Will vs. Jem

zdroj
Z Pekelných strojů jsem sice zatím četla jen první díl a na další dva netrpělivě čekám, ale i tak mám od začátku jasného favorita v boji o Tessino srdce. Vzhledem k tomu, že je Will úplně stejný jako Jace z Nástrojů smrti, nemohla jsem se ubránit tomu, abych se do něj bezhlavě zamilovala. Will je úžasný a stejně jako Jace svým vlastním způsobem emocionálně poznamenaný, takže se občas chová jako šmejd, aby si své blízké udržel od těla, ale já do něj moc dobře vidím a vím, že je to dobrý chlap. Tento milostný trojúhelník mě ale neirituje jako všechny ostatní. Sice mám ve Willovi jasného favorita, ale ani Jem není k zahození. Neštve mě, jak se mi to u těch třetích, co jsou v trojúhelnících navíc, stává. I Jem je úžasný a hodný a na rozdíl od Willa se nebojí dělat velké kroky v lásce. Byla bych smutná, kdyby to byl nakonec on, kdo Tessu získá, ale i kdyby to tak dopadlo, nemohla bych ho začít nenávidět, protože je skvělý. Jen bych si ho spíš přála s nějakou jinou holkou.


2) Delirium - Alex vs. Julian


zdroj
U trilogie Delirium jsem měla také jasno od úplného začátku. Alex je naprosté zlatíčko a získal si mě hned, jakmile se objevil na scéně. Vážně jsem trpěla, když pak na nějakou dobu zmizel z centra dění (ti, kdo četli, zajisté chápou, co tím myslím). Strašně moc se po něm stýskalo. Julian je na druhou stranu pro mě dost problematická postava. Když totiž přemýšlím nad tím, kým je a jaký je, musím se přiznat, že ho mám ráda, protože je to moc dobrý a hodný kluk. Jenže je tu ten problém, že je zamilovaný do Leny a stojí Alexovi v cestě. Právě tento fakt mě tak trochu nutí do toho, abych ho začala nesnášet. Opravdu hodně se snažím mít ho ráda, protože jak už jsem psala výše, stejně jako Alex je to moc hodný a milý kluk, ale bohužel se mi to moc nedaří. Kdyby se nepletl mezi Lenu a Alexe, určitě bych ho zbožňovala, protože se stal velkým oživením příběhu a je mistrně vymyšlenou postavou, ale já jsem zkrátka team Alex, takže si nedokážu pomoct a místy nad Julianem skřípu zuby.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Tak k jedničce se vyjádřit nemůžu, jelikož jsem to nečetla, ale u dvojky s tebou souhlasím. Julian mně tam vadil. Přitom kdyby ho autorka nenacpala do toho trojúhelníku, tak bych s ním neměla problém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby nebyl nacpán do trojúhelníku, tak bych ho určitě měla hodně ráda. Takhle jsem s ním měla problém, no :D A Pekelné stroje si určitě přečti ;)

      Vymazat
  2. U Willa s Jemem jsem trošku na vážkách. Willa mám ráda, protože se dost podobá Jaceovi, ale Jem je hodně zajímavá postava a já jsem zvědavá, jak se to s ním bude dál vyvíjet.
    A u dvojky naprosto souhlasím. Alex vede na celé čáře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem sama, kdo to má s Willem a Jemem komplikované :D Já sice fandím Willovi, ale Jem je rozhodně taky skvělý! :D

      Vymazat
  3. Ani jednu sérii jsem zatím bohužel nečetla,ale mám přečtené dva díly ze série Nástroje smrti (série od stejné autorky).
    No a Delirium už mám hodně dlouho v hledáčku,tak snad brzo se mi dostane :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak stačí přečíst ještě jeden díl z Nástrojů smrti a můžeš se pustit do Pekelných strojů :) Pekelné stroje totiž předcházejí událostem, které se stanou ve čtvrtém, pátém a šestém díle Nástrojů, takže určitě doporučuju nejprve dočíst třetí díl u Nástrojů smrti a pak se vrhnout na Stroje :)

      Vymazat
  4. Nečetla jsem ani jednu sérii :( Ale už mám doma 2 díly Nástrojů smrti! :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě jeden a po přečtení všech tří se můžeš pustit do Pekelných strojů :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)