1. ledna 2016

pátek, ledna 01, 2016
18 komentářů štítky
zdroj: readingicon.com
Prosinec už je u konce a já vám přináším své nové přírůstky do knihovny. Jako obvykle z nich mám nesmírnou radost a neustále se na ně dívám, abych se ujistila, že jsou ty zlatíčka teď vážně moje. Zajímá vás, co je u mě nového?

Knihy, jaké jsem vyhrála:



velké prd :D

Knihy, jaké jsem si koupila:

Asi tomu neuvěříte, ale normálně jsem si žádnou knihu nekoupila! Konečně jsem to dokázala! Řekla jsem si, že v prosinci jsou Vánoce, kdy několik knížek dostanu, takže bych se mohla tentokrát udržet, a já to fakt zvládla! :D Jsem na sebe pyšná.

Knihy, jaké jsem dostala:


Jako první tu mám vánoční nadílku. Nejprve jsem si rozbalila První Stříbrnou knihu snů, kterou mi nadělil Knižíšek, takže moc děkuju, neznámý Ježíšku! Dále to byla Cesta pod věčnou nocí, kterou mi na mou žádost koupil brácha. První díl jsem od něj dostala už k narozeninám. Babička se strejdou se mi postarali o dokoupení série Drakie a poslední díl Labyrintu Vražedná léčba - už bych se do těch sérií fakt měla pustit! :D A rodiče ještě ke knihovně, kterou mi dali o pár měsíců dopředu, přihodili Líbali jsme se a Učedníka. Líbali jsme se právě čtu a je to nádhera!!!


A tady už mám knížky, které jsem dostala jako recenzní výtisky, za což jsem všem nesmírně vděčná a moc si toho vážím! Portál Fantasya mi za listopad umožnil zrecenzovat Rudou královnu (recenze už je napsaná, ale ještě nebyla zveřejněna) od Victorie Aveyard a knihkupectví Martinus mi poskytlo Mechanického anděla (recenze zde) od Cassandry Clare. Pak jsem ještě získala takový bonus, nakladatelství CooBoo mi zaslalo Tygrovo prokletí od Colleen Houck, které jsem si vybrala za výhru ve víkendovce. 

Všechny knihy pohromadě:


A tady už jsou všechny ty krásky pohromadě. Jejich konečný počet je 11. Správně jich mělo být 13, protože jsem díky portálu Fantasya dostala ještě Syna Londýna a Skleněnou republiku, ale ty knížky mě moc nebavily, takže jsem je rovnou přeposlala dál. Tudíž je doma už nemám a je zbytečné je do shrnutí započítávat.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



18 komentářů:

  1. Moc pěkné přírůstky :D Taky jsem za prosinec nashromáždila pěknou kupičku :D Přeji pěkné čtení a ať se ti knihy líbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to ty Vánoce :3 A děkuju, zatím si všechny hrozně moc užívám! :)

      Vymazat
  2. Krásné knihy! :)
    Já jsem za Prosinec nahromadila tolik knih,že se za to pomalu stydím,protože vím,že se k nim dostanu až za delší dobu :/
    Samozřejmě,že jsem to s Elitou (2. díl Selekce) nevydržela a včera jsem ji za jedno odpoledne zhltla :-D
    Přeji krásné čtení a hlavně hodně štěstí a zdraví do nového roku 2016!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Tobě taky :)
      A však na tom není špatného, že se pouštíš do knih, které tě baví :D Jen pokračuj.

      Vymazat
  3. Závidím ti úplně všechny knihy! Hlavně tedy Mechanického prince a Rudou královnu..:D Na ty dvě si dělám obzvláště velký zálusk. První stříbrná kniha je opravdu skvělá, a stejně tak Tygrovo prokletí. Škoda jen, že v u nás v knihovně nemají zbylé díly..:/ Drakie jsem si nedávno půjčila od kamarádky, četla jsem zatím jen první díl, tak jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne..:D A Labyrint, tak ten jsem ještě nečetla, nestíhám, ale filmy jsou skvělý..:D :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mechanický anděl i Rudá královna jsou skvělé knihy, takže si na ně určitě udělej co nejdřív čas :) Na První stříbrnou se hodně těším. Na Tygra a Drakie jsem zvědavá, nevím, co čekat. A hele, z toho si nic nedělej, já Labyrint taky ještě nečetla :D Mám doma všechny tři díly, ale ještě jsem se nedostala ani k prvnímu. Snad to brzy napravím.

      Vymazat
  4. To jsi dobrá, že jsi odolala a nic sis nekoupila :D Ale uznej, že Ježíšek byl opravdu bohatý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jsem na sebe pyšná :D A však jasně, Ježíšek byl moc hodný :3

      Vymazat
  5. Panečku, to je knih! :-). Učedník vypadá zajímavě a o Rudé královně pořád tak nějak přemýšlím... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudá královna se mi moc líbila a na Učedníka se těším jako malá :3

      Vymazat
  6. Pěkný počet - prosinec je díky Vánocům vždycky super měsíc :) Jsem zvědavá na tvou recenzi na Rudou královnu, taky jsem ji dostala a recenzi jsem před chvilkou dopsala. Tak příjemné počtení přeju :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je parádní kupička :) Krásná vánoční nadílka :) Hlavně Rudá královna, Labyrint a Mechanický anděl, ty vypadají lákavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvě už mám i přečtené :) Labyrint jsem zatím nečetla ani první díl, budu s tím muset pohnout :D

      Vymazat
  8. Mechanický anděl, Rudá královna a Učedník - ty jsem si za tenhle měsíc taky koupila :) Učedníka jsem dnes přelouskala a super! Originální příběh a dobrý styl psaní, bavil mě náramně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Učedníka se strašně těším, je na řadě hned jako další :3

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)