26. ledna 2016

úterý, ledna 26, 2016
10 komentářů štítky

Úterní meme, které pořádá Should Be Reading. O co se jedná?

  • Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  • Otevřete ji na libovolné stránce.
  •  Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  • Sdílejte název knihy a autora.


Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala
Jimmy Rice & Laura Tait

Můj problém spočíval v tom, že jsem něco po dvacítce začal pít červené víno, protože jsem doufal, že mě pak bude Charlotte McCormacková považovat za ohromně kultivovaného frajera, a ono mi zachutnalo. (~ str. 107) 

Nejpíš mi víno nalezlo do hlavy, protože jsem měl na vteřinu pocit, jako bychom byli znovu teenageři, a potěšeně jsem se načepýřil, že jsem si vysloužil její pochvalu. (~ str. 135)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Tuto knihu si musím co nejdříve sehnat!Moc se těším na recenzi a doufám,že se ti líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je naprosto perfektní obálka! :o

    OdpovědětVymazat
  3. No, počkám si na recenzi, než se rozhodnu zda do knihy jít nebo ne :D Pěkné čtení přeji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím je to moc fajn, ale půlku jsem ještě nepřekročila, tak nebudu předbíhat :)

      Vymazat
  4. Na tuhle knížku jsem se dívala v knihkupectví, vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Není ta kniha celá o víně? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není :D To je fakt náhoda, že se mi pod ruku připletly zrovna tyhle věty :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)