20. ledna 2016

středa, ledna 20, 2016
4 komentáře štítky
Rozhodla jsem se pustit do nového projektu, se kterým přišla Elis z Knižního světa. Zalíbil se mi, takže jsem se ho prostě musela zúčastnit :) O co se jedná?

Jelikož žijeme v době, kdy se obrovské množství knih točí kolem milostných trojúhelníků, většina čtenářů si vybere svého favorita a nakonec se buď raduje spolu s hrdinou/kou, nebo si rve vlasy kvůli špatnému úsudku hlavní postavy. A proto je tu projekt Kdo s koho, kdy se do každého článku vyberou 2 až 3 knihy/série s milostným trojúhelníkem a autor článku se může do sytosti vypsat o svém favoritovi. Jak prosté, že? Jen pokud možno, snažte se nespoilerovat.

Tak se pojďme podívat, jaké trojúhelníky jsem si pro vás pro dnešek vybrala :)

1) Hostitel - Jared vs. Ian

Hostitele jsem četla už před spoustou let, v podstatě hned, co u nás vyšel, ale stále si ho docela dobře pamatuju. Vybavuju si, jak jsem od úplného začátku slintala nad Ianem, který byl kromě své první slabé chvilky naprosto zlatý. To Jareda si naopak pamatuju jako pořádného vola, který mě děsně vytáčel a několikrát jsem měla chuť ho prostě popadnout a profackovat. Já samozřejmě chápu, že byl do Melanie zamilovaný a tím pádem nemohl Wandu, která bydlela v jejím těle, vystát, ale choval se k ní opravdu hnusně a já mu to do konce knihy nezvládla odpustit, i když už se pak choval trochu líp. To Ian byl vážně zlatíčko a je to vážně úžasný a hodný chlap. Hostitele jsem si teď pořídila i domů a chystám re-reading. Jsem zvědavá, jestli teď, když jsem už dospělá a ne pubertální dítko, budu na Jareda nahlížet jinak, protože možné to určitě je, ale i kdybych na něj změnila názor, stejně stále budu team Ian. Je fakt, že tento trojúhelník není zrovna typický, protože Jared miluje Melanii a Ian miluje Wandu, takže by to mělo být bez problému, ale Melanie a Wanda sdílí to samé tělo, což už problém je. Co se Melanie týče, tak tu ať si Jared klidně nechá, ale Wandu jsem si od začátku přála s Ianem a nesmírně jsem jim fandila. Oni dva jsou spolu fakt dokonalí! :)

2) Hon - Sisy vs. Záře

Tentokrát se dostalo konečně i na dámskou jízdu. Trilogie Hon od Andrewa Fukudy mě nijak zvlášť nebavila, ale nelituju, že jsem si ji přečetla, protože to bylo fakt zajímavé a originální počteníčko. A stejně jako všichni čtenáři jsem si i já našla svého oblíbence v přítomném milostném trojúhelníku. Gen byl od začátku zamilovaný do své spolužačky Záře a já se přiznávám, že se mi i celkem líbila, ale ke konci první knihy se to obrátilo. Záře mě začala docela dost vytáčet a přišla mi hrozně sobecká. Pro Gena byla sice ochotná udělat hodně, ale jinak si chtěla hlavně zachránit život, což je sice lidské a pochopitelné, ale už ne tolik sympatické. To Sisy si mě získala téměř hned. Ta je totiž Zářin pravý opak. Zatímco Záře vše promýšlí a je vážně chytrá (to jí musím přiznat), Sisy zase jedná impulsivně a spíš improvizuje, což je mi mnohem sympatičtější. Já osobně improvizovat neumím, takže se mi vždycky líbili lidi, kteří to zvládají. Sisy navíc vždycky stojí za těmi, na kterých jí záleží, a je připravená za ně položit život - vážně ji mám ráda.