21. března 2017

úterý, března 21, 2017
16 komentářů štítky


Nedávno jsem u Kristýny narazila na výborný knižní tag, který mě opravdu pobavil, takže jsem si ho uložila a teď si konečně našla čas, abych ho taky vyplnila. Tak pojďme na to. :)

1. We Are Never Ever Getting Back Together  
Vyber knihu nebo sérii, o které sis myslela, že ji zbožňuješ, ale potom se to pokazilo



Nástroje smrti. Původní trilogie bomba největší. Dokud se jednalo jen o tři díly, rozhodně série patřila mezi moje nejoblíbenější. Když ale autorka napsala další tři díly, dost se to pokazilo. Mě to pokračování zkrátka nebaví. A fakt mě to mrzí! :(

 

 

2. Red 
Vyber knihu, která má červenou obálku



Těch je. Ale první se mi vybavil Eldest, pokračování Eragona, od Christophera Paoliniho, tak ten. :)

 

 

3. The Best Day  
Vyber knihu, která je smutná nebo nostalgická



Už si připadám trapná, že tuhle knihu zmiňuju v každém tagu, ale nemůžu si prostě pomoct. Je to opět Dám ti slunce od Jandy Nelson. Tahle kniha mě dostala. Ona je totiž na začátku a v průběhu opravdu smutná a hlavní hrdinové prožívají silné chvíle, ale na konci je krásně pozitivní a optimistická, kdy se všechno k lepšímu obrátí. Nádhera! :)


 

 

4. Love Story  
Kniha, která má zakázanou lásku



Série Arkádie. Tam se do sebe zamilovali dědici dvou znepřátelených mafiánských rodů a nikomu z jejich příbuzných rozhodně není moc po chuti, že se jejich nejmladší dali dohromady.


 

 

5. I Knew You Were Trouble
 Vyber zlou postavu, kterou zbožňuješ



Miluju spoustu postav, co nestojí zrovna na správné straně zákona, ale všechny, co mě napadly mezi prvními, jsou takové ty postavy, u kterých se nedá tak úplně říct, že jsou zlé. Měy k takovému chování pochopitelné důvody a navíc se na konci stejně zachovaly správně (třeba takový Murtagh z Eragona nebo Roman ze Sukuby). Ale nakonec jsem si vzpomněla ještě na Sebastiana z Nástrojů smrti. To je hajzl první třídy, ale stejně ho mám z nějakého zvráceného důvodu ráda. :D

 

 

6. Innocent 
Vyber knihu, jejíž čtení ti někdo pokazil, protože prozradil konec





Ať přemýšlím, jak přemýšlím, nemůžu na žádnou přijít. V mém okolí v podstatě nikdo nečte, jen mamka, která ovšem čte úplně jiný žánr než já, takže tam problém není. A navíc já jsem takový ten divný úkaz, co si vyhledává spoilery sám od sebe. Já skoro vždycky vím, jak kniha skončí, protože jsem zkrátka moc zvědavá a zjistím si to. :D

 

7.Everything Has Changed
Vyber postavu, která prošla od začátku do konce knihy největší změnou




Ty jo, tak tohle mi dalo pořádně zabrat… Protože když se to tak vezme, tak v podstatě všechny hlavní postavy prochází určitým vývojem. Vyberu ale Kate Daniels ze stejnojmenné série. Na začátku byla totální drsňačkou, co se držela rad svého otce, aby se na nikoho kromě sebe nespoléhala a nikoho si nepouštěla k tělu, takže byla neustále sama a odmítala pomoc a přátelství každého, kdo se naskytl, zatímco teď má přátel pořádnou hromadu a dokonce i vlastní rodinu. Tam byl vývoj opravdu obrovský.

 

 

8. Forever and Always 
Vyber svůj oblíbený knižní pár 





Tak těch mám spoustu, ale napíšu Rose a Dimitrij z Vampýrské akademie. Pro tyhle dva mi vždycky srdíčko zaplesá a jejich příběh jsem opravdu silně prožívala a vyloženě se modlila za to, aby jim to spolu vyšlo.

 

 

9. Come Back, Be Here 
Vyber knihu, kterou nechceš půjčit nikomu, protože by ti moc chyběla





Všechny díly ze série Skleněný trůn. Jsou to paperbacky, které není vůbec těžké poničit. Hřbety se lámou, rohy štěpí a písmo loupe, takže při čtení na ně dávám pozor jako na oko v hlavě. Proto bych tuhle sérii nikdy nikomu nepůjčila, měla bych o ni strach.

 

 

10. Teardrops of my Guitar
Kniha, při které jsi plakala





U knih moc nebrečím, ale je pár kousků, kterým se to povedlo. Úplně první mě ale napadla Nebezpečná láska od Kateřiny Petrusové, u té jsem slzela jako želva. Úžasná kniha!

 

 

11. Shake it off
Kniha, kterou miluješ tak moc, že nevnímáš nenávistné reakce





Opět Skleněný trůn. Tahle série je aktuálně jedna z mých nejoblíbenějších a miluje ji i spousta dalších lidí, ale najde se i několik jedinců, co ji, převážně pak první díl, docela „hejtují“. U prvního dílu to ještě docela chápu, já ho mám sice ráda, ale rozumím tomu, že někteří s ním měli problém. Ale jakmile vidím negativní reakci třeba na čtvrtý díl? Absolutně tomu nerozumím. A jo, zároveň ty reakce i ignoruju, mou lásku k této sérii mi opravdu zkazit nemůžou. 



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



16 komentářů:

  1. Skvělý tag :) Se Skleněným trůnem naprosto souhlasím! Je to prostě perfektní série a nikdo mi to nikdy nevyvrátí! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Povedený TAG! :)
    Rose a Dimitrij jsou prostě 💕❤

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé to je super tag! Asi si ho někdy taky udělám. :3 ;) Rose s Dimkou jsou super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, hned se mi zalíbil, když jsem ho viděla, pobavil mě. :D

      Vymazat
  4. Skvělý tag. Tagy mám moc ráda, tak asi také vyzkouším. Jinak tvůj výběr je super a se Skleněným trůnem jsem s tebou zajedno.

    OdpovědětVymazat
  5. Opět geniální TAG, nevím kam na ně chodíš :D A Dám ti slunce mě začíná silně znervózňovat, protože jsem ho ještě pořád nečetla. (Já vím, jsem hrozná :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nevím, ale jsem za ně ráda. :D A tu knížku si už koukej přečíst! Je boží! :D

      Vymazat
  6. Skvělý originální tag :) Nebezoečná láska byla dokonalá a Rose a Dimitri jsou perfektní pár :D

    OdpovědětVymazat
  7. To je hodně netradiční TAG! A myslím, že pro milovníky Taylor Swift jako stvořený :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, fakt mě rozesmál, když jsem na něj narazila. :D

      Vymazat
  8. Skvělá výběr :) Většinu z knih jsem četla, ale když jsem psala TAG, vůbec mě nenapadly :D Rose a Dimitrij jsou vážně skvělý pár :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je dobře, že každého napadají jiné knihy. :D Aspoň se nebudou opakovat. :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)