6. ledna 2016

Název: Skleněná republika
Autor: Tom Pollock
Žánr: Urban fantasy
Díl: Mrakodrapový trůn #2
Počet stran: 352
Rok vydání: 2015
Nakladatelství: Paseka

Anotace: Penin život je samé tajemství - tajemství, která stojí za jejím tříměsíčním zmizením ze školy, tajemství, jak přišla k jizvám na tváři, a hlavně tajemství jejího druhého já v Londýně za zrcadlem. Mladá studentka se snaží zapomenout na Reache, Filiuse i Ostnatou milenku a vrátit se k normálnímu životu, ale když se její dvojče ztratí, nemá na vybranou a musí pátrat na odvrácené straně města. Nalezne tam svět, ve kterém jsou jizvy známkou krásy a zločinci kvůli tvářím zabíjejí… Vychází ve spolupráci s nakladatelstvím FANTOM Print.


Recenze napsána pro knihkupectví Fantasya, kde si ji taky můžete přečíst.


Úryvek:
Peniny pokusy nanést si make-up by pravděpodobně probíhaly mnohem úspěšněji, kdyby se jí podařilo přimět ruku, aby se přestala třást.
„Musím se přiznat, paní,“ zahlaholil kurýr, který se u ní to ráno objevil v šest hodin, „že se skutečně moc těším na dnešní focení. Slyšel jsem, že se snímky chystají okamžitě vydat, aby se mohly objevit ve večerních novinách.“
„Novinách?“ zopakovala Pen dutě. „Takže je uvidí spousta lidí, je to tak?“
„Pěkná řádka. Řekl bych, že tak tři miliony, hraběnko, plus ti, co se podívají na internetu, samozřejmě –“
„Tři… miliony?“ Hrůza Pen prošila hrdlo a pevně jej stáhla.
„Minimálně.“ Kurýr zářil, když jí podával velkou černou krabici převázanou stříbrnou stužkou s umně provedenou mašlí, pak sklonil hlavu a vycouval do chodby. Oddaloval okamžik, kdy se bude muset podíval jinam, jak jen mohl.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



2 komentáře:

  1. Super recenze, tenhle díl jsem ještě nečetla, ale v několika recenzích jsem četla, že je možná ještě lepší, než předchozí díl, takže vám nejspíš budu věřit (čti: Moje očekávání právě stoupá :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDD Já se z tebe a tvých očekávání fakt zcvoknu :D
      Jako druhý díl je stoprocentně lepší, než ten první, ale stále mi Tom Pollock moc nesedí. Ještě uvidím, jestli se pustím do třetího dílu.

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)