22. ledna 2016

pátek, ledna 22, 2016
2 komentáře štítky
zdroj
Název: Lost (Ztraceni) 
Země původu: USA
Roky vysílání: 2004 - 2010
Domovská stanice: ABC 
Tvůrci: J.J. Abrams, Jeffrey Lieber, Damon Lindelof 
Žánr: Drama, Akční, Dobrodružný  

Hlavní obsazení: Matthew Fox (Jack Shephard), Evangeline Lilly (Kate Austen), Josh Holloway (James 'Sawyer' Ford), Jorge Garcia (Hugo 'Hurley' Reyes), Terry O'Quinn (John Locke), Naveen Andrews (Sayid Jarrah), Daniel Dae Kim (Jin Kwon), Yunjin Kim (Sun Kwon), Dominic Monaghan (Charlie Pace), Emilie de Ravin (Claire Littleton), Michael Emerson (Ben Linus), Elizabeth Mitchell (Juliet Burk), Henry Ian Cusick (Desmond Hume), Harold Perrineau (Michael Dawson), Malcolm David Kelley (Walt Lloyd), Maggie Grace (Shannon Rutherford), Ian Somerhalder (Boone Carlyle)

Popis: Během letu č. 815 společnosti Oceanic ze Sydney do Los Angeles dojde k nehodě. Letadlo spadne na tropický ostrov kdesi uprostřed oceánu, tisíce kilometrů od běžných cestovních tras. Havárii přežije 48 cestujících, kteří brzy zjistí, že žádná záchrana nepřijde. Pokud chtějí přežít, musí zapojit všechny své síly a začít spolupracovat, protože na ostrově nejsou sami... Rozehrává se příběh plný záhad a tajemství, který velmi brzy doplňují paranormální jevy. Ostrovu vládnou tajemní Druzí a nese stopy po vědecké organizaci Dharma, po které na ostrově zbyly bunkry a vědecké stanice. A všemu vládnou tajemná čísla 4 8 15 16 23 42. Každý díl je navíc věnovaný jedné z postav, kterou pomocí flashbacků postupně hlouběji poznáváme, abychom zjistili, že všichni přeživší jsou navzájem propojení více či méně společnou historií. (zdroj: serialzone)

Co na to já?
zdroj
Předpokládám, že seriál Ztraceni asi znáte, že? Před lety kolem něj byl obrovský poprask, ale já jsem se mu tak nějak vyhýbala. Byla jsem ještě docela malá, když nějaké díly chytali rodiče v televizi, a sama jsem cítila, že to ještě není seriál tak úplně pro mě. Asi před rokem jsem si ale řekla, že už přišel čas, a celý jsem ho během asi tří měsíců zhlédla. Začátek mě hodně bavil. První série byla opravdu boží a neskutečně jsem si sledování jednotlivých epizod užívala. Nevím, kdy přesně se stalo to, že mě seriál přestal bavit, myslím, že to bylo někdy kolem čtvrté řady, ale jistá si nejsem. Zkrátky někdy v průběhu sledování nastal zlom, kdy jsem si začala říkat, jak se z tak skvělého seriálu stala taková nudná slátanina. Pořád to ale nebylo tak špatné, abych se přestala dívat. Stále se tam objevovaly chvíle, kdy to bylo hodně zajímavé, ale dál jsem každopádně koukala hlavně proto, že jsem chtěla vědět, jak celý televizní projekt dopadne, protože hned od prvních epizod je to zatraceně napínavé a komplikované, takže všichni diváci netrpělivě čekají na odpovědi, co se to na tom ostrově vlastně děje. Konec mě ale bohužel zklamal. Přišlo mi, že tvůrci na začátku vůbec nevěděli, co s tím ostrovem udělají a jak všechny ty záhady vysvětlí, takže když jim přišlo oznámení na poslední sérii, rychle začali přemýšlet, jak to teda ukončit. Nevěřím tomu, že k takhle slabému závěru směřovali od první epizody, protože pokud jo, tak je moje zklamání ještě větší. Ovšem i napříč těm všem negativům, jsou Ztraceni vážně zajímavý a zpočátku hodně kvalitní seriál, který můžu doporučit.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



2 komentáře:

  1. Jo, na tenhle seriál jsem jednou zkoušela koukat, nebyl špatný, ale pak mě to přestalo bavit. Už ani nevím, u které série jsem skončila :D Ale možná ho jednou dokoukám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto ti rozumím :D Začátek byl boží, pak to strašně upadlo, ale byla jsem příliš zvědavá, jak to dopadne, takže jsem pokračovala :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)