11. ledna 2016

pondělí, ledna 11, 2016
10 komentářů štítky
zdroj
Název: Game of thrones (Hra o trůny)
Země původu: USA, Irsko
Roky vysílání: 2011 - ???? 
Domovská stanice: HBO
Tvůrci: George R. R. Martin, D.B. Weiss, David Benioff
Žánr: Fantasy, Drama

Hlavní obsazení: Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Sophie Turner (Sansa Stark), Kit Harrington (Jon Snow), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Maisie Williams (Arya Stark), Nikolaj Coster Waldau (Jaime Lannister), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Jack Gleeson (Joffrey Baratheon), Michelle Fairley (Catelyn Stark), Isaac Hempstead Wright (Bran Stark), Iain Glen (Jorah Mormont), Richard Madden (Robb Stark), Sean Bean (Eddard "Ned" Stark), Mark Addy (Robert Baratheon)

Popis: Výpravné středověké fantasy z produkce HBO, natočené na motivy epické ságy George R.R. Martina "A Song of Ice and Fire". Kontinent, kde léta trvají desítky roků a zimy se mohou protáhnout na celý lidský život, začínají sužovat nepokoje. Všech Sedm království Západozemí je zmítáno bojem dvou mocných rodů na život a na smrt o nadvládu nad celou říší. Zemí otřásá zrada, chtíč, intriky a nadpřirozené síly. Krvavý boj o Železný trůn bude mít nepředvídatelné a dalekosáhlé důsledky... (zdroj: serialzone)

Co na to já?
zdroj
Hru o trůny dozajista znáte všichni. Někteří ji milují, ostatní nechápou, co na ní všichni vidí tak úžasného, ale zná ji každý. Já rozhodně patřím mezi ty, kteří tenhle seriál zbožňují. Docela dlouho jsem se mu vyhýbala, protože jsem si říkala, že to bude až moc velký masakr, ale když měl seriál asi tři série, zkusila jsem to a během víkendu zkoukla všechny do té doby odvysílané epizody. Neskutečně mě to chytlo a moc mě to baví. Masakr to samozřejmě je, a už několikrát jsem byla nucena oplakat oblíbenou postavu, protože tam umírají jako na běžícím páse a nikdo nemá nic jisté, ale kupodivu mi to zase tolik nevadí. Je to jako The Walking Dead, kdokoliv může kdykoliv zemřít, takže s tím počítám a už se snažím si nikoho moc neoblibovat. Samozřejmě jsem občas fatálně selhala :D Téměř všichni moji oblíbenci už jsou pod kytičkami, ale někteří stále žijí a já je zbožňuju, i když se snažím o ignoranci. Po té, co mi vyvraždili skoro všechny Starky, jsem fanynkou Lannisterů. Jaime a Tyrion jsou pro mě top a i ta mrcha Cersei má něco do sebe! :)



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Serial je super, ale jsem silene pozadu, u treti serie. Knihy jsem naopak precetla hned.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase pozadu u knih :D Mám přečtený jen první díl. Nemám teď na takové bichle čas, ale určitě je plánuju do budoucna :)

      Vymazat
  2. Zkoušela jsem se na tenhle seriál dívat... dvakrát :D a ani jednou jsem u něj nevydržela, ale sakra, já to jednou dokoukám až k tý Rudý svatbě, co chci tak moc vidět! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudá svatba byla hrozná :D Milovala jsem Roba a ještě měsíc po tom jsem to nebyla schopná přijmout :D

      Vymazat
    2. Spoiler! :D Já nevím kdo všechno tam umře, ale hodně lidí o tom mluvilo, tak jsem to chtěla vidět :D Ale nějak se mi nedaři k tomu dokoukat :D

      Vymazat
    3. Když víš o Rudé svatbě, tak pro tebe to jméno nemůže být spoiler! :D

      Vymazat
  3. Opět se tu objevuje moje divnota?To slovo asi neexistuje,ale vystihuje mě úplně dokonale :-D
    Já jsem ještě Hry o trůny nečetla a ani neviděla seriál.Nevím jestli se ke knihám někdy dostanu,ale seriál jsem si už naplánovala na víkend...tak uvidím jak se mi bude/nebude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ne? Já jako znám lidi, kterým se seriál nelíbí, ale ti už ho aspoň vyzkoušeli :D Tak pak dej vědět, co na něj říkáš ;)

      Vymazat
  4. Game of thrones zbožňuju! :D Nemůžu se dočkat další serie! Jo, Starkové jsou skoro všichni pryč, ale taky jsem je měla hodně ráda. Tyriona i Jamieho mám taky moc ráda. A pak je moje oblíbená Daenerys Targaryen♥ a Jon Snow (jenže -,- ach jo, nikdy nemějte oblíbený postavy... ale doufám, že bude zas... nechci tu spoilerovat ostatním :D)
    Já hodně měla ráda Ygritte, ale zase bohužel...
    Dobrá mi příjde Brienne a Varys, ty mám také ráda. Ale rozhodně nemám ráda Malíčka a Melisandru :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPOILEROIDNÍ KOMENTÁŘ!!!
      No jo, chudáci Starkové :D Aspoň, že Arya se Sansou mi žijou. Aryu jsem měla ráda vždycky a Sansa je teď taky super :) Jon podle mě nezůstane dlouho mrtvej. Věřím, že ho nějakým způsobem přivedou zpátky. Prý se stále pohybuje na natáčení, takže uvidíme :)
      Daenerys jsem měla ráda na začátku, ale teď mi leze na nervy. Dost se změnila a občas to svými tresty přehání. Nemůžu říct, že ji ráda nemám, ale už nepatří mezi mé oblíbence.
      Ygritte byla docela fajn, ale taky jsem ji zrovna nežrala :D Já měla hrozně ráda Roba, jeho smrt mě dostala. A dost jsem si oblíbila i Oberina, ale taky bohužel :D
      Brienne a Varys jsou fajn, to je pravda, ale taky je vyloženě nemiluju. Fakt se snažím neudělat si k těm postavám bližší vztahy :D Selhala jsem jen s Tyrionem, Jaimem a Aryou :D
      A to rozhodně! Malíček a Melisandra si zaslouží kudlu mezi oči :D A hlavně Ramsay! Ten mě fakt děsí :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)