19. ledna 2016

úterý, ledna 19, 2016
4 komentáře štítky

Úterní meme, které pořádá Should Be Reading. O co se jedná?

  • Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  • Otevřete ji na libovolné stránce.
  •  Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  • Sdílejte název knihy a autora.

Půlnoční výprodej
Seanan McGuire

Měli jsme dnešní noc, a i když jsem nechtěla předstírat, že jedna noc stačí, bylo to pořád víc, než kolik je přáno některým jiným. (~ str. 60) 

Free running jsem dělala od dob, kdy moje puberta byla jen děsivým přízrakem ve zpětném zrcátku mého života a utíkala za mnou jako tyranosaurus rex v prvním Jurském parku. (~ str. 93)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Dobré úryvky, najmä v tom druhom sa autor/ka pekne vyhral/a so slovíčkami :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :D Včera se mi ta věta hrozně líbila, když jsem ji četla, tak jsem si ji hned poznamenala, abych ji dneska mohla použít :D

      Vymazat
  2. Tak jsem nad tím včera přemýšlela a došla k závěru, že se do knih nejspíš pustím, až budu mít volnou chvilku :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)