2. ledna 2017

pondělí, ledna 02, 2017
2 komentáře štítky

Prosinec je za námi a já jsem tu s dalším článkem do parádního projektu Call-it-what-you-want (původně pracovní název, který mu už ovšem zůstal :D), ve kterém musím přiřadit jakoukoliv GIFku znázorňující mou reakci při čtení nebo po dočtení knih, jaké jsem v uplynulém měsíci přečetla. Projekt má na svědomí Emily L. Knižního koutku.

V pasti (během čtení)
 


Pasažérka (po dočtení)


Královna stínů (během čtení)


 Kdo je kdo ve světě stínů (během čtení)
  zdroj


Magie na vzestupu (po dočtení)
  zdroj


Magie ničivá (během čtení)



kupné za Eraka (během čtení)
zdroj 


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



2 komentáře:

  1. Druhý díl Pasažérky v originále vychází tento měsíc, tak snad se nebude čekat tak dlouho.
    Oceňuji, že uvádíš i zdroje animací, protože většina blogů to nedělá, a to je špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, CooBoo ho už ukázalo i na fb, věřím, že ho přeloží a vydají rychle.
      A jo, mám pocit, že ty zdroje uvádím jediná. :D Ale připadá mi to jedině fér, já neumím na počítači tvořit nic, takže sama si nic nevyrobím, tak je jedině správné odkázat do míst, kde jsem animace našla. :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)