8. června 2017

čtvrtek, června 08, 2017
10 komentářů štítky
zdroj: readingicon.com

Květen skončil a já vám přináším své nové přírůstky do knihovny. Jako obvykle z nich mám nesmírnou radost. Zajímá vás, co je u mě nového?


Knihy, jaké jsem vyhrála: 

tradičně velké prd :D


Knihy, jaké jsem si koupila:


V květnu byl Svět knihy, na který jsem úplně poprvé jela, takže jsem původně chtěla udělat nákup až tam, ale nakonec jsem neodolala Elyonově zemi, která byla v Levných knihách za naprosto pohádkovou cenu. Však neberte to za 29 Kč za díl!


Tady už je ale ten slíbený nákup ze Světa knihy. Jako první jsem si udělala zastávku u Fantom Printu, kde jsem si v obří slevě pořídila první dva díly Upírů z Chicaga a trilogii Stínové operace a následně jsem si u Slovartu koupila Paní půlnoci, které jsem zkrátka nedokázala odolat (už ať tu jsou prázdniny a já se do ní můžu pustit!). Koupila jsem tam toho samozřejmě víc, ale to už nebyly knihy do mé knihovny ale dárky, většinou pro mamku.
Co se týče Červené knihy pohádek (recenze zde) a O obrovské hrušce (recenze zde), tak ty jsem si vyzvedla u stánku Presco Group. Jedná se o recenzní výtisky, takže ty jsem si sama nekoupila, ale už se mi nechtělo dělat novou fotku, tak to budete muset zvládnout takhle. :D

Knihy, jaké jsem dostala:


Co se týče ostatních recenzních výtisků, tak ty jsem obdržela dva. Prozřetelnost ohně od ČBDB, kterou právě čtu, a Probuzení Simona Spiera od Megaknih, které už mám sice přečtené, ale recenze teprve bude. Už brzy, slibuju. ;)
No, a na setkání s Ailin jsem od ní ještě dostala Eonu, kterou mi kdysi koupila v Levných knihách. Ještě jednou moc děkuju! :)

Všechny knihy pohromadě:

Konečný počet květnových kamarádů je tedy 16. :)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Jsem zvědavá, jak se ti Paní půlnoci bude líbit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Né Aelin, ale Ailin! Ty jsi už z toho Skleněného trůnu celá mimo :P :D A nemáš zač :)

    Elyonova země je nádherná série, já si ji zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíši, promiň!!! :D :D :D Jojo, koukám, že Sarah J. Maas na mě má opravdu silné učinky. :D

      Vymazat
  3. Eona a Eonu jsem četla, to už je pěkně dávno :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné kousky :) Na Světě knihy se nákupům těžko odolávalo :) Já se hrozně těším, až se pustím do Prozřetelnosti ohně :) Hezké čtení nových kousků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prozřetelnost ohně právě čtu, ale musím říct, že postupuju hrozně pomalu, i když čtu několik hodin denně. Taková bichle a tak malá písmenka! :D Hrůza.

      Vymazat
  5. nadherna hromadka, simon, eon, pani pulnoci.... pekne cteni :-D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)