15. června 2017

čtvrtek, června 15, 2017
12 komentářů štítky
Poctivě plním svou druhou knižní výzvu, ve které jsem si dala za cíl přečíst 70 knih, a právě jsem dosáhla páté desítky, takže bych řekla, že se mi daří víc než dobře. Pojďme se tedy podívat na další desítku knih, co jsem v letošním roce přečetla.



41. Dům U tonoucí hvězdy - Julius Zeyer (128 stran) - květen, čteno poprvé, 3/5
42. Frantík a Bartoň - Josef Holeček (207 stran) - květen, čteno poprvé, 2/5
43. Rozina sebranec - Zikmund Winter (180 stran) - květen, čteno poprvé, 2/5
44. Červená kniha pohádek - Dagmar Ženková (108 stran) - květen, čteno poprvé, 5/5
45. O obrovské hrušce - Jakob Martin Strid (104 strankvěten, čteno poprvé, 5/5
46. Probuzení Simona Spiera - Becky Albertalli (296 stran) - květen, čteno poprvé, 5/5
47. Knížka o Babičce - Václav Černý (117 stran) - květen, čteno poprvé, 3/5
48. F. L. Věk I. - Alois Jirásek (228 stran) - květen, čteno poprvé, 3/5
49. Prozřetelnost ohně - Brian Staveley (528 stran) - červen, čteno poprvé, 4/5
50. Nebezpečně blízko - Linda Howard (256 stran) - červen, čteno poprvé, 3/5


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



12 komentářů:

  1. Super, jsem na stejném čísle :-). Jen tak dál ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :D Tak to je super. :) Díky a tobě ať to taky nadále frčí! :D

      Vymazat
  2. Jedeš opravdu rychle! Jen tak dál :))
    Já jsem zatím u 26 knihy z 50, ale jsem ráda, že jsem aspoň překonala polovinu výzvy :D teď už to snad půjde jako po másle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi za půlkou a je teprve půlka června, to určitě dáš! :)

      Vymazat
  3. A já strašně zastávám :-D teprve 28

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to zvládneš. :D Co ty víš. ;) Budu držet palce!

      Vymazat
  4. Moc pěkné skóre, tady se čte jako o závod :) Já jsem u 37 knih z 70 a konečně se mi povedlo zlomit prokletí průměrných knih, které jsem si vybírala ke čtení :D Hezké čtení a plnění výzvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda, stíháš na výbornou! :) A já se zase konečně na chvíli zbavila čtiva do školy, tak snad si teď už zase budu čtení užívat. :D

      Vymazat
  5. No ty jedeš! ;) Já mám až žalostně málo, pouhých 22 :/ Ale 35 snad zvládnu - to je má letošní výzva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to zvládneš na sto procent! :) Je toho moc do školy?

      Vymazat
    2. Jo, doufám v to :) Ne, práce bere dost času, víkendy by měly být delší :D

      Vymazat
    3. Aha, tak držím palce! :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)