2. června 2017

pátek, června 02, 2017
14 komentářů štítky

Květen je za námi a já jsem tu s dalším článkem do parádního projektu Call-it-what-you-want (původně pracovní název, který mu už ovšem zůstal :D)ve kterém musím přiřadit jakoukoliv GIFku znázorňující mou reakci při čtení nebo po dočtení knih, jaké jsem v uplynulém měsíci přečetla. Projekt má na svědomí Emily L. z Knižního koutku.


Dvůr mlhy a hněvu (během čtení)


U Tonoucí hvězdy (po dočtení)
  zdroj


Naši (během čtení)


Rozina sebranec (po dočtení)


Červená kniha pohádek (během čtení)
  zdroj


O obrovské hrušce (během čtení)


Probuzení Simona Spiera (po dočtení)


Knížka o Babičce (během čtení)
  zdroj


F. L. Věk 1 (během čtení)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



14 komentářů:

  1. Tohle mě vždycky pobaví. Skvělý výběr GIFů. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle články naprosto zboznuji, vždycky jsem se chtěla tohohle projektu zúčastnit a po několika měsících jsem to konečně udělala:))
    Skvělý výběr gifů! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle články mě tak baví, je to legrace :D

    OdpovědětVymazat
  4. Se Simonem Spierem mohu souhlasit! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to, žes neměla zas tak špatný měsíc :) Zatím jsem nic nečetla, ale jsem si jistá, že u Dvora budu mít podobný výraz :)

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní gify, zvládla jsi toho přečíst hodně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to, že mám zkouškové v plném proudu, tak docela jo, že? :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)