1. června 2017

čtvrtek, června 01, 2017
10 komentářů štítky
Knižní shrnutí jsem si čmajzla u Knižního světa.

Květen je u konce a já jsem tu s dalším Knižním shrnutím, kde pěkně shrnu, jaké knihy jsem to vlastně v posledním měsíci přečetla a jak si u mě jednotlivé knihy stály. Tak pojďme na to. :)

Počet přečtených knih: 9

Celkový počet přečtených stránek: 2032

Nejčtenější nakladatelství: Ella & Max


Autor měsíce: Sarah J. Maas. To by nemělo být překvapení, miluju ji a neustále ji někde vychvaluju! :)

Kniha měsíce: Že by Dvůr mlhy a hněvu? Byla to naprostá bombááááá!


Nejhorší kniha měsíceNaši od Josefa Holečka. Tuhle knížku jsem docela protrpěla, vůbec mě nebavila... :D

 
Mužská postava měsíce: Rhysand z Dvoru mlhy a hněvu. Kdo si ho v tomhle díle neoblíbil, tak je s ním něco špatně, protože jeho nejde nemilovat!

 
Ženská postava měsíce: V prvním díle mi přišla taková nemastná neslaná, ale ve dvojce se pořádně vyloupla, takže s radostí můžu napsat Feyre z Dvoru mlhy a hněvu.


Záporák měsíce: Tamlin opět z Dvoru mlhy a hněvu. To je takovej *****!!! Nemohla jsem ho vystát!

 
Pár měsíce: Feyre & Rhysand Dvoru mlhy a hněvu, to vám muselo být jasné už předem, ne? :D


Překvapení měsíce: Určitě Probuzení Simona Spiera. Věřila jsem, že se mi bude ten příběh líbit, ale nenapadlo mě, že až tak moc! Bylo to opravdu boží!

 
Zklamání měsíce: Asi Rozina sebranec, myslela jsem si, že se mi to dílo bude líbit o něco víc...


Nejhezčí obálka měsíce: Dvůr mlhy a hněvu, knihy od Sarah mají vždycky krásné obálky.

Nejhorší obálka měsíce: Knížka o Babičce. Ale to u odborné knihy není žádné překvapení.

 
Nejsympatičtější postava měsíce: 
Cassian z Dvoru mlhy a hněvu. Zamilovala jsem si celý Noční dvůr, ale Cassian z nich byl rozhodně ten největší sympaťák!

 
Nejotravnější postava měsíce:
 Tamlin Dvoru mlhy a hněvu, nejenom že se z něj stal zmetek, ale ještě byl neskutečně otravnej! Štěstí, že v té knize zase tolik nebyl.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Hezké shrnutí a pěkná hromádka knih :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, super hromada! :) Na ten Dvůr už se asi taky budu muset vrhnout... Ale zrovna teď budu číst Císařovy čepele a na ty se těším víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti budou líbit! :) A Dvůr taky moc dlouho neodkládej, je boží! :D

      Vymazat
  3. Já se těším na Simona, každý o něm básní... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečekej nic extra, je to prostě jednoduchá young-adultovka, ale mě si nějakým způsobem opravdu získala. :)

      Vymazat
    2. to jo, cekam takovou tu odpocinkovku :-)

      Vymazat
    3. Tak to určitě nebudeš zklamaná. ;)

      Vymazat
  4. Přečetla jsi toho vážně hodně :) Věřím, že Dvůr mlhy a hněvu je vážně bomba :) Už se do něj chci pustit taky :) Hezké čtení i v červnu :)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)