4. září 2016

neděle, září 04, 2016
20 komentářů štítky
zdroj: readingicon.com
Srpen skončil a já vám přináším své nové přírůstky do knihovny. Jako obvykle z nich mám nesmírnou radost. Zajímá vás, co je u mě nového?

Knihy, jaké jsem vyhrála: 

velké prd :D

Knihy, jaké jsem si koupila:


Chtěla jsem si nastavit stopku, protože mám doma strašně moc nepřečtených knih a vůbec to neubývá, ale vzhledem k tomu, že jsem rozečetla sérii Kate Daniels (dosud napsané recenze zde), nedokázala jsem si pomoct a musela si dokoupit všechny díly, abych mohla číst dál. Ta série mě opravdu neskutečně chytla!
A když už jsem si objednávala, nakonec jsem přihodila i Poslední hvězdu, abych měla kompletní ještě jednu sérii.

Knihy, jaké jsem dostala:


Srpen byl poměrně bohatý na recenzní výtisky. Od portálu Fantasya jsem získala Dvůr trnů a růží (recenze zde) a pak ještě Nedej se. Portál ČBDB mi poskytl Dceru (recenze zde) a Šťastně až navěky. Martinusáci byli tak hodní, že mi zaslali knihu Will Grayson, Will Grayson (recenze zde) a knihkupectví Arara zase Rockové sólo (recenze zde). No a pak jsem po dlouhé době otevřela čtečku a zamilovala se do knihy Daruj mi křídla (recenze zde), kterou mi poskytla sama autorka.


 Tady mám potom ještě trojici knih, co jsem dostala od Ailin. Provedly jsme knižní výměnu a do mé knihovničky přibyla Alchymie věčnosti, Nejistý zítřek a Koupili jsme ZOO.

Všechny knihy pohromadě:


A tady už jsou všechny ty krásky pohromadě. Jejich konečný počet je 17. Původně jich bylo 18, protože jsem získala ještě recenzní výtisk knihy V tajných službách, ale protože mě kniha vůbec nebavila, rovnou jsem ji přeposlala dál, takže ji doma už nemám.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



20 komentářů:

  1. Tolik krásných knížek. Dvůr trnů a růží a Will Grayson mám také na wishlistu. Kate Daniels jsem nečetla, ale docela mě láká.
    Jinak se snažím teď také nenakupovat, prostě musím nějak odolávat, protože nepřečtených knih je stále více.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, já bych řekla, že teď přes prázdniny jsem zase tolik recenzáků nečetla, sahala jsem hlavně do vlastních koupených knih, ale zaráveň jsem i nakupovala, takže počet nepřečtených je stále stejný :( Fakt tu stopku teďka potřebuju na několik měsíců vydržet.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. No jo, trochu jsem se rozšoupla :D Už to ale musím opravdu omezit.

      Vymazat
    2. Já už právě omezuji, jsem na sebe pyšná! :D Ale někdy stejně zhřeším :D

      Vymazat
    3. Mně se povede nic si nekoupit tak jednou do roka, ale teď už opravdu musím! :D

      Vymazat
  3. Moc pěkné přírůstky :D Také jsem srpen měla trošku bohatší :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je teda kopecek... Taky bych brala :-) Proto se nemuzu dockat podzimu, az mi prijde maxi balik a jak to budu rozbalovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se teď musím začít krotit, ale jak se znám, tak to stejně nevydržím :D

      Vymazat
  5. Nádherné přírůstky! :) Hlavně Dcera a Šťastně až navěky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě už mám přečtené a obě jsou naprosto skvělé :)

      Vymazat
  6. Super přírůstky, za Willy Graysony a Nedej se bych klidně i prodala duši. :D
    Chtěla jsem se ještě zeptat, jestli autorku knížky Daruj mi křídla znáš nějak lépe, že ti poskytla recenzák, nebo ji můžu jen tak požádat? (asi dost blbá otázka, ale já to prostě potřebuju vědět) xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né, duši neprodávej :D
      Jinak autorku Daruj mi křídla osobně neznám, ale četla jsem její povídky na stránkách bez-hranic, takže ji v podstatě znám jen takhle z komentářů. Každopádně si na mě vzpomněla a knížku mi na recenzi sama nabídla, takže těžko říct, ale určitě to můžeš zkusit :) Každopádně ta e-kniha stojí jen 80 kč, takže věřím, že to by tě nezruinovalo :D

      Vymazat
    2. To určitě ne, ale já mám spíš problém s placením přes kreditku, kterou zatím nemám, normální knihy se vždycky dají zaplatit dobírkou, s takovou eknihou už to je horší. Navíc vzhledem k počtu knih, které jsem si za léto koupila, už by mi rodiče svoje prachy do rukou nedali, ani kdyby nevím co. :D

      Vymazat
  7. Pěkná kupička knih! :D
    Kate Daniels, Dceru, Dvůr trnů a růží a Alchymii věčnosti mám doma, ale ještě jako nepřečtené, tak snad se k nim brzy dostanu :)
    Šťastně až navěky mám na wishlistu, ale určitě tam dlouho nebude, protože je to kniha, na kterou jsem se třepala už když vycházela v originále :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šťastně až navěky je super! :) A Kate Daniels taky, jen musíš vydržet první díl :D

      Vymazat
  8. Tiše závidím, hele. :D Mně za srpen přibyla jen jedna knížka, a to Dvůr trnů a růží. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne každý den (v tomhle případě spíš měsíc :D) je posvícením ;)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)