12. září 2016

pondělí, září 12, 2016
6 komentářů štítky
Dneska to bude jen takový malý informativní článek. Už dlouho se mě lidi ptali, proč jsem si ještě k blogu nezaložila facebookovou stránku, a já jim neustále odpovídala, že mi to připadá zbytečné a nemám tu potřebu. No a po téměř dvou letech, co na blogu funguju, jsem se konečně nechala zlomit a ten profil na facebooku si založila. Takže pokud je vám příjemnější sledovat novinky přes sociální sítě nebo se chcete dozvědět i nějaké ty informace navíc, máte možnost. Na stránku se dostanete kliknutím na ikonku. :)

https://www.facebook.com/Moje-mal%C3%A1-knihovna-529526770566603/?ref=bookmarks


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. ono to neni k zahozeni, kdyz proste chces ze sebe neco vysypat, ale nechces kvuli tomu psat clanek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Facebook prostě vládne světu :D

    OdpovědětVymazat
  3. ja zakladala facebook snad hned ten den co blog :-D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)