23. dubna 2015

čtvrtek, dubna 23, 2015
6 komentářů štítky
Už jste slyšeli o stránce Shirtinator?
Věřím ano, ale pokud ne, jsem ráda, že vás o ní můžu informovat a snad vás na ni i nalákat.
Shirtinator totiž nabízí unikátní možnost navrhnout si vaše vlastní tričko (nebo triko, mikinu, bundu, čepici, spodní prádlo a spoustu dalších).
No řekněte, kdo si nikdy nepřál možnost vytvořit si tričko přesně podle svých představ? Vím, že já ano, a díky jejich akci „Tričko pro blogery“ se mi to splnilo, takže pokud si chcete přečíst moje zkušenosti, hurá do toho. 



Celá stránka je krásně přehledná a opravdu jednoduše ovladatelná, až mě to překvapilo. Myslela jsem si, že mi bude hodně dlouho trvat, než přijdu na to, jak se ovládá, protože nejsem ani trochu technický typ, ale na všechno jsem přišla hodně rychle.


Hned v prvním kroku si na stránce zvolíte, jaký typ produktu chcete vyrobit. Vyberete si, jestli chcete pánské, dámské nebo dětské tričko, a pak už pokračujete dál. Při výběru trička si můžete ještě změnit barvu, takže nejste vázáni na tu výchozí. A potom už musíte vyřešit jen výzdobu, která dá ovšem pořádně zabrat, pokud nemáte předem vymyšleno, jak byste chtěli, aby vypadala. Jejich nabídka různých potisků (ať už obrázkových nebo slovních) je opravdu široká, že u počítače můžete ztvrdnout třeba i několik hodin. Ale stěžovat si na to rozhodně nebudu, protože čím širší nabídka, tím lepší.


Pokud si ale i přesto z jejich motivů nic nevyberete, nemusíte zoufat, protože si můžete přidat i vlastní. Můžete napsat text, jaký vás jen napadne, a vložit ho na tričko. Nebo můžete z počítače vytáhnout nějakou vaši fotografii, kterou byste chtěli nosit na sobě. Možností máte opravdu hodně.

Se všemi motivy se navíc perfektně manipuluje, protože hned, jak je zvolíte a ony se vám přemístí na tričko, můžete je vzít a přesunout na jakékoliv místo chcete. A rozhodně nejste omezeni jen na přední stranu, protože s vaším tričkem můžete i otáčet a tisknout i na záda. U některých triček máte dokonce i možnost něčím vyzdobit rukávy. Vaší fantazii se meze opravdu nekladou.


Já si zvolila tričko s jejich potiskem, ale doplnila jsem ho svými vlastními texty, které jsem napsala a následně přidala (na přední i na zadní stranu). Výběr fontů pro písmo je taky hodně bohatý, takže můžete vybírat do sytosti. Trošku mě ale zklamalo, že se v žádném jejich fontu nedají udělat uvozovky, které jsem docela potřebovala, ale nakonec jsem si poradila i bez nich, takže to zase tak moc nevadí.

Chvíli jsem přemýšlela nad barvou, se kterou jsem ale nakonec velmi spokojená. Nebudu vám říkat, co přesně jsem si vyrobila, abych vám to nechala jako překvapení. Jakmile mi tričko přijde, znovu se ozvu a tričko vám ukážu.
Takže ještě nemáte své vlastní tričko a toužíte si nějaké navrhnout? Tak honem na Shirtinator!



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Takže nakonec jsi neodolala a také se zapojila jo? :D To je super! Jsem na tvé tričko moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po tom toužila od začátku, ale o té blogerské akci jsem netušila :D To až před pár dny jsem o tom dostala echo, tak jsem to zkusila :)

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že jsi nakonec taky měla štěstí... Těším se na tričko! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tiež som sa práve zapojila, a teraz rozmýšľam aké tričko si vyrobiť :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad na to přijdeš ;) Tam si máš opravdu z čeho vybírat.

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)