8. dubna 2015

středa, dubna 08, 2015
8 komentářů štítky
zdroj
Název: One Tree Hill
Země původu: USA
Roky vysílání: 2003 - 2012
Domovská stanice: The CW
Tvůrce: Mark Schwahn
Žánr: Drama

Hlavní obsazení: James Lafferty (Nathan Scott), Bethany Joy Lenz (Haley James), Sophia Bush (Brooke Davis), Chad Michael Murray (Lucas Scott), Hilarie Burton (Peyton Sawyer), Shantel VanSanten (Quinn James), Austin Nichols (Julian Baker), (Clayton "Clay" Evans)

Popis: Lucas a Nathan Scottovi. Nevlastní bratři, které kromě příjmení a lásky k basketbalu nespojuje nic. Zdá se ale, že pro oba není místo. Jak na basketbalovém hřišti, tak zdánlivě ani na poli lásky. Jak moc může nevraživost narůst, když se objeví Peyton, přítelkyně Nathana a tajná láska Lucase? A co Haley, nejlepší kamarádka Lucase? Nebo snad vody rozčeří Brooke, potrhlá roztleskávačka? A jak vlastně musí být město velké, aby bylo opravdu malé? (zdroj: serialzone)

Co na to já?
One Tree Hill mi asi před třemi lety doporučila kamarádka, která měla celý seriál už dokoukaný. Slibovala mi, že si ho zamiluju a že se na něj prostě musím podívat, když jsem takový seriálový blázen. Nakonec jsem se tedy nechala přemluvila a pustila si pilotní díl. A skončila jsem s trochu rozpačitým pocitem. Vůbec mě to totiž nebavilo, ale kámoška mi pořád říkala, ať vydržím, takže jsem pokračovala. A díky bohu za to! Prvních několik epizod mě vážně nebavilo, ale pak přišel obrovský zvrat a já se do OTH vyloženě zamilovala. Dneska patří k mým největším srdcovkám a stoprocentně ho někdy zkouknu celý znovu. A je mi jedno, že má dlouhých devět sérií!
zdroj
První čtyři série se soustředí na partičku hlavních postav na střední škole, ale seriál rozhodně nezůstane teenagerovským napořád. Od páté série už jsou totiž ze školy venku, chodí do práce a potýkají se s úplně jinými problémy. OTH je takový rodinný seriál, u kterého si člověk jednou perfektně odpočine, jindy zase zůstane emočně rozebraný na kusy. Opravdu tenhle seriál zbožňuju!
Nejvíc jsem si oblíbila hlavní postavy - bratry Scottovi, kteří se na začátku absolutně nenáviděli. Neustále se jejich obličeje setkávaly s pěstí toho druhého, až jsem si myslela, že se jednoho krásného dne zabijí. Jenže pak se Nathan zamiloval do Lucasovy nejlepší kamarádky Haley a oni museli přijít na způsob, jak spolu vycházet. A zrodil se mezi nimi jeden z nejkrásnějších sourozeneckých seriálových vztahů, jaké jsem kdy viděla!



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Ty máš talent strefovat se do seriálů, na které nekoukám :D Čímž děkuji za tipy :D Hm... možná ho někdy zkouknu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekoukáš na ně, protože jsou už ukončené :D Já sem chci nejdřív dát ty, které se už nevysílají, teprve potom sem začnu dávat i ty, které pořád běží, takže si jsem jistá, že tam už nějaké znát budeš ;)

      Vymazat
    2. Ale já koukám i na ukončené, sice jich je méně, ale jsou :D

      Vymazat
    3. Tak já těch seriálů sleduju desítky (jsem fakt magor), takže se určitě setkáš s vícero tipy, které nebudeš znát ;)

      Vymazat
  2. Nikdy jsem tenhle seriál nedokoukala :D Pokaždé skončím u 3.série...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda :) Když vylezou ze školy a jsou už dospělí, tak mě to bavilo víc, než první řady.

      Vymazat
  3. Mám ho na seznamu, na tvé dřívější doporučení! :) Akorát jsem se k němu ještě nedostala... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, snad se k němu dostaneš brzy :) A buď trpělivá, začátek není nic moc.

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)