4. března 2015

středa, března 04, 2015
8 komentářů štítky

Nejprve jsem si myslela, že se se svým Destrukčním deníkem chlubit nebudu, protože ty moje výtvory rozhodně nejsou něčím, za co bych na sebe měla být pyšná, ale nakonec jsem se rozhodla, že do toho půjdu. Včera jsem proto splnila první instrukci a poslušně vám ji vyfotila :)


Jako první jsem si zvolila instrukci, která mě nabádala k tomu, abych se stránky zbavila. Vím, že jde o Destrukční deník ve smyslu ničit, ale mně by zkrátka bylo hrozně líto, kdybych nějaké stránky trhala a vyhazovala, takže jsem na instrukci odpověděla po svém :D




Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Jé, ty krásně kreslíš :) S touhle stranou se asi vypořádám podobně, zmuchlat stránku por mě problém není, ale vyhodit ji? To ano... Budu se těšit na Tvoje další příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já? :D Já se v kreslení zasekla na základce, od té doby se nezlepšuju, takže kreslím jedině nějaké jednoduché "fazole" :D Ale díky!

      Vymazat
  2. Pěkná kresba :D vážně originálně vymyšleno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, fakt si to myslíš? Já měla velké obavy, že originální vůbec nebudu :D Díky!

      Vymazat
  3. Ještě že jsi se rozhodla podělit se s námi o destrukci svého deníku, protože ta kresba je vážně povedená! :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)