25. prosince 2016

neděle, prosince 25, 2016
20 komentářů štítky ,
Ježura včera naděloval :) A já mám nesmírnou radost!!!

Jako první jsem si rozbalila Slepé ptáky, které mi nadělil Knižíšek, takže moc děkuju, neznámý Ježíšku!

Dále to byla Adéla na svatbě královny Margot, kterou jsem dostala na našem předvánočním setkání od Ailin. Děkuju moc, Lucí!

Od strejdy jsem dostala Město nebeského ohně, takže mám konečně Nástroje smrti kompletní a můžu je co nejdřív dočíst. Brácha, který vůbec nečte, se úplně vyděsil, když viděl, jaká je to bichle! :D

Dále jsem od babičky dostala Nejkrásnější a Winter, takže mi chybí už pouze Cress a budu mít kompletní i Měsíční kroniky. Jak já se na to těším!

A posledními kousky, které jsem si včera rozbalila, je sedmidílná série Noční běžci, o kterou se mi postarali brácha, rodiče a děda. Na tuto sérii jsem opravdu hodně zvědavá, snad se k ní dostanu co nejdřív.

A co vy? Co jste dostali? Koukejte se mi do komentářů pochlubit! :)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



20 komentářů:

  1. Krásná nadílka :) Winter je skvělá, jsem zvědavá na tvůj názor! Já normálně knihy k Vánocům nedostávám, ale letos jsem výjimečně obdržela Mluv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě nečetla ani Cinder, takže bude chvíli trvat, než se k Winter dostanu. :D A fakt? To já právě k narozeninám a k Vánocům dostávám hlavně knihy. :D

      Vymazat
    2. Já ne, protože je dostávám celý rok, a tak jsou Vánoce jaksi příležitost ke změně ;) A nakonec jsem ještě od prarodičů dostala Let It Snow a Simon and the Homo Sapiens Agenda, takže to není zas tak slabé ;)

      Vymazat
    3. Tak to máš fajn, no, mně jen tak nikdo knihy nekupuje, to si musím platit sama, takže mě rodina právě obdarovává hlavně na narozeniny a Vánoce. :)

      Vymazat
  2. Krásná nadílka! :)
    Nástroje smrti a Měsíční kroniky také postupně doplňuji :)
    Předevčírem mi přišlo Město ze skla, tak jsem měla předčasné Vánoce :D
    Přeji krásné prožití Vánočních svátků a užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. To se někdo má! Krásnou kousky, já jsem pod stromečkem našla, velice nečekaně :D Královnu Stínů, Vážku v Jantaru, Počátek zkázy :* a ještě mě dneska čeká nadílka od přítele, tak tam se snad také nějaká ta kniha najde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Královna stínů je naprosto, ale fakt naprosto boží, tu si užiješ! :3

      Vymazat
  4. Slepé ptáky závidím! :)
    Snad se ti vsechny knihy budou libit ^^ a preji krasne pohodove svatky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tobě taky! :) Jo, na Slepé ptáky se moc těším! :3

      Vymazat
  5. Moc krásné knihy. Hlavně Měsíční kroniky... :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, já jsem taky dostala Winter :D Kromě toho jsem dostala Královnu stínů, Šťastně až navěky a To all thé boys I've loved before ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Královna stínů je boží, tu si užiješ, a Šťastně až navěky se mi taky moc líbilo :)

      Vymazat
  7. Asi jsi byla celý rok hodná, protože nadílka je si skutečně bohatá! :)
    Adélu jsem četla, je docela fajn :)

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně ti závidím! Tolik knih!! Poslední díl Nástrojů smrti je teda vážně něco :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, udělaly mi radost! :D A fakt? Tak to jsem na něj teda zvědavá :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)