4. prosince 2016

neděle, prosince 04, 2016
6 komentářů štítky
zdroj: readingicon.com
Listopad skončil a já vám přináším své nové přírůstky do knihovny. Jako obvykle z nich mám nesmírnou radost. Zajímá vás, co je u mě nového?


Knihy, jaké jsem vyhrála: 

velké prd :D

Knihy, jaké jsem si koupila:


Po tom obrovském nákupu, jaký jsem uskutečnila minulý měsíc, jsem se tentokrát krotila a koupila si pouze První roky, prolog k sérii Hraničářův učeň, kterou jsem nedávno začala číst a naprosto si ji zamilovala, takže pro mě byla tato kniha vyloženě povinností.

Knihy, jaké jsem dostala:

 
Od portálu Fantasya jsem získala recenzní výtisk Běsnění (recenze zde) a od portálu ČBDB Utajené orákulum. Megaknihy mi zaslaly Třpytný dvůr (recenze zde) od mé milované Richelle Mead a má nová spolupráce Presco Group mi poskytla na recenzi Otolínu a žlutou kočku (recenze zde) spolu s omalovánkami s Alenkou v Říši divů. No a ke konci měsíce mi ještě udělala radost Lenka Dostálová, jež mě oslovila, jestli bych neměla zájem zrecenzovat její knihu Projekt Alfa: V pasti. Tu aktuálně čtu.

Všechny knihy pohromadě:
 

A tady už jsou všechny kousky pohromadě. Jejich konečný počet je 6 + 1 omalovánky. Jsem na sebe opravdu pyšná, že jsem se tentokrát dokázala krotit.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Turnaj na Gorlanu je úžasný, přečetla jsem ho jedním dechem! :D Běsnění zrovna dočítám a je skvělé! Miluji Alenku! ♥

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běsnění je rozhodně nejlepší z celé série! :3 A na Turnaj se těším, ale nejprve musím dočíst HU :D

      Vymazat
  2. Projekt Alfa jsem kdysi vyhrala, ale zatim necetla. A Apollonuv pad bych chtela. Asi si ho poresim po novem roce :-) Hezke cteni...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky! :)
    Třpytný dvůr je povinnost a Běsnění také jednou plánuji... až se dokopu k prvnímu dílu :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)